دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم گیتی پسند درگفت‌وگو با آنا؛

قصاص قبل از جنایت نمی‌کنم/ امیدوارم با اشتباه مس ما قهرمان شویم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: معتقدم تمامی تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال نمایش جوانمردانه‌ای در زمین ارائه خواهند کرد پس بهتر است قصاص قبل از جنایت نکنیم.
کد خبر : 244480

حسین شمس درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره پیروزی پر گل تیمش در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال و اینکه چقدر امیدوار است تا قهرمانی را از چنگ تیم مس سونگون خارج کند، گفت: «با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی لیگ هستیم جدال با تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند خیلی سخت‌ شده‌است از این رو برای پیروزی برابر پارسیان شهرقدس کار سختی پیش رو داشتیم ولی با هوشمندی بازیکنانم برنده از زمین خارج شدیم.»


وی افزود: «تیم ما 5 امتیاز از مس سونگون صدرنشین عقب است و جبران چنین فاصله‌ امتیازی در 3 هفته مانده به پایان مسابقات خیلی سخت و دشوار است ولی خوش‌شانسی ما این است که در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها میزبان تیم مس هستیم و می‌توانیم فاصله ایجاد شده را در صورت نتیجه گرفتن یکی از تیم‌های مقاومت البرز یا شهروند ساری برابر مس سونگون جبران کنیم. البته این موفقیت به شرطی حاصل می‌شود که خودمان در 3 بازی پایانی برنده از زمین بیرون بیاییم.»


سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان درباره حواشی هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال و اتهاماتی که گاها تیم‌ها به یکدیگر می‌زنند، اظهارداشت: «اعتقاد من بر این است که تمامی تیم‌های حاضر در لیگ در هفته‌های پایانی جوانمردانه بازی می‌کنند و در این میان تیم‌های انتهای جدولی بیشتر هم تلاش می‌کنند تا فوتسال پاکی را به نمایش بگذارند چون دوست ندارند در خطر سقوط قرار بگیرند. من ایمان دارم که این هفته تیم مقاومت البرز بهترین بازی‌اش را برابر مس سونگون ارائه می‌کند. همان‌طور تیم هیات فوتبال قم همه تلاشش را کرد تا به مس نبازد.»


وی ادامه داد: «یکی از راه‌هایی که برای تطمیع بازیکنان تیم‌های مقابل صورت می‌گیرد آن است که به بازیکنان از طریق شماره‌های ناشناس تماس می‌گیرند و به آنها قول سال آینده را برای حضور در تیم‌شان می‌دهند تا فوتسالیست‌ها نمایش همیشگی‌شان را ارائه نکنند ولی بازیکنان حاضر در لیگ حرفه‌ای شده‌اند و فریب چنین تماس‌هایی را نمی خورند. من ایمان دارم که تیم‌های فرش آرا و ملی حفاری هم در دیدارهای باقی‌مانده مقابل ما بهترین بازی‌شان را ارائه می‌کنند تا حرف و حدیثی را شاهد نباشیم. امیدوار هستم که همه تیم‌ها بتوانند با ارائه بازی‌های قابل قبول هر گونه بحث و حرف اضافه‌ای را حذف کنند.»


شمس درباره اینکه برخی با مصاحبه‌های جنجالی به نوعی به تیم‌های مختلف اتهام می‌زنند، تصریح کرد: «بهتر است هیچ‌کس قصاص قبل از جنایت نکند. وقتی هنوز اتفاقی نیفتاده چرا باید حرفی به میان آید که تمرکز تیم‌ها را برهم زد. من معتقدم تمامی تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال نمایش جوانمردانه‌ای در زمین ارائه خواهند کرد و بعید می‌دانم که تیمی را پیدا کنیم که بازی همیشگی‌اش را انجام ندهد. شکی وجود ندارد که کوچکترین کم‌کاری از سوی هر تیمی که رخ دهد به سادگی قابل تشخیص است و برای همین ایمان دارم اصلا به ذهن تیم‌ها کم‌کاری رسوخ نمی‌کند.»


سرمربی تیم گیتی‌پسند در واکنش به مصدومیت‌های ظاهری که گاها برای بازیکنان کلیدی تیم‌ها در بازی‌های حساس هفته‌های پایانی رخ می‌دهد،‌ عنوان کرد: «من بنا را بر اعتماد به همه تیم‌ها گذارده‌ام و از هر گونه حدس و گمانی پرهیز می‌کنم. اتفاقات زیادی در گذشته رخ داده ولی نمی‌توان از حالا اتفاقاتی را پیش‌بینی کرد که به وقوع نپیوسته است.»


وی درباره اینکه چقدر احتمال می‌دهد مس سونگون در بازی‌های پایانی‌اش امتیاز از دست دهد، عنوان کرد: «فاصله 5 امتیازی چیزی نیست که جبران‌شدنی نباشد ولی مس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد نسبت به ما دارد و برای همین نمی‌توان احتمال زیادی را برای قهرمانی بدهیم. ما سعی می‌کنیم تا تمرکزمان را حفظ کنیم و از 3 بازی بعدی 3 پیروزی خلق کنیم تا در صورت رخ دادن اشتباهی از سوی تیم مس سونگون امیدوار به کسب مقام قهرمانی شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته