دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گام‌های بیات برای اعتلای سپیدرود

مالک و مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت برای موفقیت تیم فوتبالش به تمامی تعهدات خود پایبند بوده است.
کد خبر : 244465

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه سپیدرود رشت روز گذشته توانست در هفته شانزدهم با نتیجه 3 بر یک مقابل نفت‌تهران به پیروزی دست پیدا کند تا گام جدی را برای بقا در لیگ برتر بردارد. این پیروزی در حالی به دست آمد که از دو هفته پیش مراحل انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود رشت به کیومرث بیات آغاز شد و در این مدت پس از امضای تفاهم‌نامه میان بیات و هیات فوتبال استان گیلان پرداخت مطالبات بازیکنان در حال انجام است.


بیات متعهد شده بود که 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کند که تا به امروز اکثر بازیکنان به 30 درصد پول قراردادشان رسیده‌اند و چند بازیکن باقی‌مانده هم به زودی به طلب شان می‌رسند. همچنین بیات در حال پرداخت بد‌هی‌های باشگاه به ارگان‌ها و نهادهای مختلف است. با این حساب باید بیات را مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود بدانیم چرا که او با عمل به تعهدات خود در مرحله پایانی انتقال مالکیت قرار دارد و در این مرحله باید اداره ورزش و جوانان استان گیلان مجوز لازم را برای مالک جدید صادر کند که این کار تقریبا 45 روز زمان می‌برد.


بیات در ادامه عمل به تعهدات خود به دنبال اجاره ورزشگاه سردار جنگل برای تیم سپیدرود تا پایان فصل است و همچنین می‌خواهد زمین تمرین مستقلی را برای تیم باشگاهش اجاره کند. در حال حاضر تمرینات سپیدرود در زمین چمن شهرداری و دانشگاه رشت دنبال می‌شود.


مالک و مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت که تیمش روز گذشته موفق شد با شکست نفت از بحران خارج شود بار دیگر تاکید دارد که علی نطرمحمدی سرمربی پیشین سرخ‌پوشان گیلان در تیمش سمتی ندارد و تیم سپیدرود با سرمربیگری امیدرضا روانخواه به حیات خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته