دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تساوی بدون گل ذوب آهن در برابر مشکی‌پوشان

تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سیاه پوشان مشهد امروز نخستین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر را مقابل یکدیگر برگزار کردند و در پایان به تساوی بدون گل در ورزشگاه فولادشهر رضایت دادند.
کد خبر : 244320

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در این بازی که سومین حضور عنایتی روی نیمکت مشکی پوشان مشهدی بود، به نظر می رسید تیم ذوب آهن کار سختی نداشته باشد و شاگردان قلعه نویی بتوانند نیمه دوم فصل را با پیروزی آغاز کنند تا استارت خروج از شرایط نابسامان در تیم اصفهانی زده شود اما سرانجام چنین اتفاقی نیفتاد تا برعکس، تیمی که بعد از این دیدار روزنه های امید برایش زنده شد، سیاه پوشان مشهد باشد.


در بازی که ذوب آهن برای کسب پیروزی جریان بازی را کاملا در اختیار داشت و موقعیت های زیای را خلق کرد، تیم فوتبال مشکی پوشان با ارائه فوتبال تدافعی و البته دل بستن به ضدحمله ها موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.


عنایتی در بازی که برابر قلعه نویی، سرمربی سابق خود در استقلال و سپاهان قرار می گرفت، موفق شد به اولین امتیاز لیگ برتری خود برسد و امیدوار به روزهای آینده لیگ برتر باقی بماند.


البته مشکی پوشان با این تساوی از انتهای جدول رده بندی تکان نخورد اما با بازیکنانی که این تیم در روزهای آینده جذب می‌کند می‌تواند در بازی‌های آینده با قدرت بیشتری ظاهر شود و روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته