دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

جلسه بزرگداشت هفته پژوهش با حضور دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت, مدیرکل پژوهش و فناوری و جمعی از استادان در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 244306

به گزارش خبرنگار آنا، اسلامی با گرامیداشت هفته پژوهش گفت: دانشگاه یعنی پژوهش و همیشه دانشگاه ها را با پژوهش هست که می شناسند و اساتید ما باید نسبت به این امر مهم اهمیت دهند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به جایگاه و ارزش علم و وظیفه خطیری که بر عهده ما استادان است بیان کرد: طبق کلام امام علی (ع) که می فرماید علمی که به کار برده نشود مانند ثروتی است که صاحبش برای جمع آوری آن زحمت بسیار کشد ولی هیچ گاه برای نیاز خود مصرف نکند که با دقت در مفاهیم این گزیده ها می توان دریافت که شاخص اصلی در کشور و دنیا دانایی است.



وی اظهار کرد: استادان باید به حوزه پژوهش ورود پیدا کنند چرا که پژوهش و دانشگاه یک گره بسیار محکمی با یکدیگر دارند که باید تولیدات پژوهشی ما بسیار توسعه یابد.


اسلامی افزود: وظیفه هر یک از استادان ما آن خواهد بود که آینده شغلی رشته خود را برای دانشجو ترسیم کند و دانشجو مولد ارزش علمی استاد است و ما انتظار داریم که برای ارائه علم و دانش خود به نحوه احسنت حرکت کنیم.


در پایان این جلسه از سه نفر از اساتید برتر در حوزه پژوهش توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت تجلیل و لوحی به رسم یادبود به آنها تقدیم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته