دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 16:37
در ماه مبارک رمضان و در واحد گرمسار؛

نشست تخصصی با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز برای کارکنان و خانواده‌ها برگزار می‌شود

نشست تخصصی با موضوع شیوه های دعوت به نماز برای کارکنان و خانواده‌ها در ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار می شود.
کد خبر : 24429

به گزارش خبرنگار آنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، برنامه‌ها و مراسم های ویژه ماه مبارک رمضان در این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.


براساس این گزارش، دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد گرمسار درجلسه شورای فرهنگی ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان بر باشکوه تر برگزار شدن برنامه های این ماه تاکید کرد.


برگزاری جلسات تفسیر، از جمله تفسیر نهج البلاغه توسط حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد، امام جمعه گرمسار و تفسیر سوره حدید، توسط حجت الاسلام والمسلمین سعدالله حسنی مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام جعفر صادق (ع) واحد گرمسار از برنامه های مهم این واحد به شمار می رود.


همچنین برگزاری نشست تخصصی با موضوع شیوه های دعوت به نماز برای کارمندان و خانواده ها توسط امام جمعه گرمسار، مسابقه ادبی راز و نیاز با خدا ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان، کرسی آزاد اندیشی با موضوع جهاد و ایثار از نهج البلاغه، کارگاه های ضمن خدمت برای کارکنان و اساتید به صورت مجزا از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در واحد گرمسار است.


برگزاری برنامه های ویژه شب های قدربا حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان، محفل انس با قرآن کریم، طرح ولایت، مسابقات ورزشی، طرح ضیافت اندیشه و جزء خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در ماه مبارک رمضان به شمار می رود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته