دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر علمی همایش تازه‌های سلولی و مولکولی در گفت‌وگو با آنا:

«پیشکسوت علمی در علوم سلولی» معرفی می‌شود/ 31 شهریور، مهلت نهایی اخذ مقاله در همایش تازه‌های سلولی

دبیر علمی دومین همایش ملی تازه‌های سلولی مولکولی گفت: در دومین جلسه کارگروه‌های این همایش مقرر شد به نفرات اول در هر کارگروه جایزه مقاله برتر کارگروه تعلق گیرد و یک پیشکسوت علمی در علوم سلولی معرفی شود.
کد خبر : 24412

دکتر سعید ذاکر بستان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره برگزاری همایش ملی تازه‌های سلولی- مولکولی در واحد پرند به ارائه برخی اطلاعات جدید و تکمیلی در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: دومین همایش تازه‌های سلولی مولکولی با توجه به تجربیات و سوابق نخستین همایش، در شکلی جدید به لحاظ علمی در داوری مقالات و ارائه آن دیده شده است، به طوری که در جمع‌بندی با روسای کارگروه‌ها، قرار شد تمام مقالاتی که به همایش ارجاع می‌شود، دسته‌بندی کلی و با توجه به نوع مقاله به کارگروه مربوطه ارجاع شود.


عضو هیئت علمی گروه زیست‌شناسی واحد پرند، مهلت ارسال مقاله به این جشنواره را غیرقابل تمدید دانست و با توجه به اینکه اعضای کارگروه و اعضای کمیته علمی کارگروه، داوری‌ها را انجام و نتایج را از طریق وب‌سایت همایش به آدرس www.hamayeshpiau2.ir اعلام می‌کنند، مقرر شد، تاریخی منطقی برای ارائه مقالات با توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب تعیین شود. برای این منظور 31 شهریور ماه مشخص شد و تا 15 مهر نتایج داوری مقالات اعلام می شود.








دومین همایش تازه‌های سلولی و مولکولی 19 و 20 آبان سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار خواهد شد. پیش از این آخرین مهلت ارسال مقاله 10 تیر اعلام شده بود که در دومین جلسه کارگروه‌های همایش مقرر شد تا 31 شهریور(غیرقابل تمدید) مقالات ارسال شوند

معاون پژوهش و فناوری واحد پرند ادامه داد: برای بررسی نتایج نهایی داوری مقالات و به لحاظ هم‌پوشانی احتمالی بعضی از مقالات قبل از 15 مهر، جلسه‌ای با حضور دبیر علمی و روسای علمی اعضای کارگروه‌ها تشکیل و داوری مقالات نهایی می‌شود. همچنین در دومین جلسه کارگروه‌های همایش مقرر شد به نفرات اول در هر کارگروه جایزه مقاله برتر کارگروه تعلق گیرد، علاوه بر اینکه یک پیشکسوت علمی در علوم سلولی معرفی می‌شود.


وی با توجه به کارگاه‌های آموزشی همایش که مسئولیت اجرای آن با دکتر میرنژاد است، اظهار کرد: مقرر شد روسای هر کارگروه امکان برگزاری کارگاه آموزشی - پژوهشی مرتبط با کارگروه را با توجه به امکانات دانشگاه بررسی و اعلام کنند تا در نهایت در جلسه بعدی کارگاه‌های مشخص همایش که امکان برگزاری آن مهیاست، اعلام شود.


ذاکر افزود: مقرر شد جلسات بعدی، ماهیانه یک بار و در یکی از دانشگاه‌ها یا مراکز علمی حامی همایش برگزار شود و جلسه سوم کارگروه‌های تخصصی این همایش در بیمارستان فوق تخصصی صارم برگزار خواهد شد.


به گزارش آنا، دومین همایش تازه‌های سلولی و مولکولی 19 و 20 آبان سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار خواهد شد. پیش از این آخرین مهلت ارسال مقاله 10 تیر اعلام شده بود که در دومین جلسه کارگروه‌های همایش مقرر شد تا 31 شهریور(غیرقابل تمدید) مقالات ارسال شوند.


این همایش در ۷ کارگروه تخصصی شامل «میکروبیولوژی- ایمونولوژی- پروبیوتیک» «سلولهای بنیادی- کشت سلول و بافت» «بیوتکنولوژی- نانوبیوتکنولوژی» «پاتولوژی- انکولوژی- هماتولوژی و آناتومی» «فیزیولوژی- فارماکولوژی» «ژنتیک و بیماریهای متابولیک و بیوشیمی» «علوم سلولی و مولکولی و تکوینی» برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته