دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات آتش سوزی سرای اعتدالیه اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای اصفهان گفت: با تلاش ماموران آتش نشانی اصفهان حریق بزرگ در باف تاریحی بازار حکیم در سرای اعتدالیه اصفهان اطفا شد.
کد خبر : 244107

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، محمد شریعتی در گفتگویی با اشاره به آتش سوزی در سرای اعتدالیه اصفهان اظهار داشت: ساعت 15:49 ظهر امروز حریق سرای اعتدالیون در بازارچه غربی حکیم به مرکز آتش نشانی اصفهان گزارش شد، با توجه به گستردگی حریق و حساسیت آن اکیپ ایستگاه‌های 9، 4 و 17 در رینگ اول به محل اعزام شدند.


وی افزود: ایستگاه‌های یک، 5 و 4 نیز به همراه یک خودرو دستگاه تنفسی هم در رینگ دوم پشتیبانی به همراه افسران کشیک به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: زمانی که اکیپ آتش نشانی به سرای اعتدالیه رسید محل به صورت مخروبه درآمده بود اما با اقدام فوری و به موقع ماموران آتش نشانی حریق اطفا و از سایت به دیگر نقاط جلوگیری شد.


وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی سرای اعتدالیه با کاربری‌های مخاطره آمیز، سقف‌های چوبی و بافت تاریخی می‌توانست خسارت‌های بسیاری به همراه داشته باشد اما با یاری خدا و حضور به موقع تیم آتش نشانی این حادثه به سرعت مهار شد.


شریعتی اظهار داشت: وسعت حریق به قدری زیاد بوده است که تابلوهای مغازه‌های روبه‌روی این سرا و چراغ‌های اطفائیه‌هایی که در مجاورت حریق بودند به دلیل شعله و دمای زیاد دچار آسیب دیدگی و خسارت جزئی شده بودند اما با همت آتش نشانان حریق در همان دقایق ابتدایی از 2 جهت کنترل و از گسترش و سرایت به دیگر نقاط جلوگیری به عمل آمد.


شریعتی با بیان اینکه این حریق خسارت جانی نداشت، بیان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.


منبع: تسنیم


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی اصفهان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته