دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1396 - 11:17
دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی خبر داد:

ساماندهی وضعیت پردیس‌های خودگردان داروسازی

​دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت‌های این دبیرخانه از برگزاری نشست‌های مشترک با برخی دانشگاه‌های مجری رشته داروسازی برای ارتقای این رشته در کشور خبر داد.
کد خبر : 243996

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمد شریف‌زاده با بیان اینکه اصلاح آزمون‌ها از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت آموزش داشته باشد گفت: در نشستی با معاونان آموزشی دانشکده‌های داروسازی مناطق آمایشی برگزار کننده آزمــون ورودی رشته‌های تخصصی و PhD داروسازی، با بررسی فرآیندهای اجرایی آزمون و تجربیات واحدها برنامه‌ریزی برای برای اصلاح شیوه‌نامه اجرایی آزمون و رفع برخی چالش‌های اجرایی آزمون‌ها صورت گرفت.


شریف‌زاده ساماندهی وضعیت پردیس‌های خودگردانی که دانشجوی داروسازی پذیرش می‌کنند را از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه ذکر کرد و گفت: نشست مشترکی با مسئولان دانشگاه مازندران و پردیس خودگردان آن دانشگاه برگزار شد و طبق توافق صورت گرفته مقرر شـــد برنامه‌ریزی‌های آموزشی با هدف ارتقای آموزش دانشجویان پردیس خودگردان دانشگاه مازندران، مورد بازنگری قرار گیرد.


وی افزود: در این جلسه الگوی مناسب جهت ارتقای سطح همکاری و رفع اشکالات اجرایی بین دانشگاه مازندران و پردیس خودگردان نیز مورد بحث قرار گرفت تا براین اساس مسیر پیشرفت دانشکده مذکور بیش از پیش فراهم شود.


دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی با اشاره به بازدید از دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی دامغان گفت: در این بازدید وضعیت آموزشی دانشکده مورد ارزیابی قرار گرفت و طبق مباحث مطرح شده با مسئولین دانشکده برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفی آموزش داروسازی در این دانشگاه نیز صورت گرفت.


شریف‌زاده از جلسه با مسئولین آموزش داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی البرز سخن گفت و عنوان کرد: دانشکده داروسازی البرز از سال 1394 پذیرش دانشجو داشته و در حال حاضر 103 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل می‌باشند. زیرساخت‌های خوبی در این دانشگاه فراهم شده و در نشست با مسئولین این دانشگاه مواردی که نیاز به برنامه‌ریزی برای ارتقا دارد مورد بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته