دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 15:01

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش ملی« دانشگاه اسلامی از منظر امام و رهبری» در واحد ایلام

جلسه شورای سیاست‌گذاری اجرایی همایش ملی« دانشگاه اسلامی از منظر امام و رهبری» با حضور نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد.
کد خبر : 24381

به گزارش آنا، معاون فرهنگی و اجتماعی واحد ایلام و دبیر اجرایی این همایش فلسفه برپایی آن را آشنایی جامعه دانشگاهی با مجموعه مبانی فکری و اعتقادی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: وقتی امام خمینی(ره) دانشگاه را مبدا تحولات می داند و مقام معظم رهبری بر جایگاه رفیع دانشگاهیان خاصه اساتید و دانشجویان در فرایند توسعه و پیشرفت کشور تاکید دارند، ضروری است این جایگاه به شکل علمی مورد کنکاش قرار گیرد.


دبیر اجرایی همایش فضای استان را برای برپایی این همایش کاملا مناسب دانست و افزود: با مجموعه همدلی و همزبانی که در استان در سطوح عالی مدیریتی وجود دارد امیدواریم همایش در شان و جایگاه امام خمینی ( ره) و مقام معظم رهبری برگزار شود.


در ادامه این همایش دکتر سارا فلاحی دبیر علمی همایش به تبیین محورهای همایش پرداخت و خواستار کمک های همه جانبه نهادهای فرهنگی و اجرایی استان در برپایی این همایش درآذر 94 شد.


در ادامه اعضاء و شرکت کنندگان راهکارهای علمی موثری برای غنای این همایش و برپایی شکوهمند آن تاکید داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته