دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 12:45
دزیانیان در گفت‌وگو با آنا:

روند تصویب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در وزارت علوم ادامه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از ادامه روند بررسی و تصویب رشته‌های این دانشگاه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر : 24379

دکتر احمد دزیانیان در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: روند بررسی و تصویب تمامی رشته‌های جدید دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در وزارت علوم، تحقیات و فناوری ادامه دارد و ان‌شاءالله تا پایان سال با توجه به مهلتی که از سوی وزارت علوم داده شده است، این امر محقق خواهد شد.


وی افزود: ثبت‌نام داوطلبان در رشته‌های مختلف این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای حضور در کلاس برای مهر سال جاری انجام شده و تمامی رشته‌های این واحد دانشگاهی در دفترچه ثبت‌نام موجود بوده است؛ بنابراین هیچ نگرانی برای داوطلبان از این بابت وجود ندارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خاطرنشان کرد: همان‌طور که دکتر غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی هم اعلام کرده است مدیران و کارشناسان وزارت علوم در نتیجه یک سری بازدیدهای متعدد از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور به خوبی از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آگاه شده‌اند و اعلام خبر رشته‌های مصوب دانشگاه آزاد اسلامی توسط وزارت علوم بیشتر در راستای تقویت این حرکت است.


وی گفت: دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم نیز چندی پیش اعلام کرد اقدامات لازم برای تصویب رشته‌های باقیمانده انجام شده است.


دزیانیان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن 17 رشته دکتری تخصصی و 52 رشته کارشناسی ارشد دارای بالاترین تعداد رشته‌ها در استان سمنان و در بین واحدهای دانشگاهی است.


وی گفت : بارها و بارها بازرسان مختلفی از وزارت علوم و نیز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات و توانمندی های این دانشگاه بازدید کرده‌ و همواره بر توان علمی و پژوهشی این دانشگاه صحه گذاشته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته