دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1396 - 13:03
شهردار منطقه 5 تهران خبر داد؛

ساخت و اهدای ۲۹ کانکس برای اسکان زلزله‌زدگان استان کرمانشاه

۲۹ کانکس توسط شورایاران محلات منطقه۵ تهران، برای کمک به اسکان زلزله‌زدگان، تهیه و به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر : 243720

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن اسدی شهردار منطقه 5 تهران در خصوص اقدام شهرداری نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی با هدف خدمت رسانی به مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: شورایاران این منطقه با هدف تامین کانکس برای اسکان موقت درمناطق زلزله‌زده، اقدام به اعلام فراخوان در سرای محلات کردند که با مشارکت فعال شهروندان و معتمدین محلات و با توجه به نیاز سنجی اعلام شده از مناطق آسیب‌دیده، منجر به جمع‌آوری کمک‌های نقدی از محل درآمد این سراها و اقدام به ساخت و تهیه ۲۹کانکس شد.


وی افزود: پیش ازاین نیز کمک‌های مردمی غیر نقدی شامل موادغذایی، بهداشتی، پوشاک، چادر مسافرتی، کیسه خواب و... در نواحی هفت‌گانه منطقه ۵ جمع‌آوری و با استفاده از چند دستگاه کامیون و نیسان محفظه‌دار به مناطق حادثه‌دیده ارسال و همچنین کمک‌های نقدی به حساب مبادی ذی‌ربط واریز شد.


اسدی خاطر نشان کرد: در این مشارکت خدا پسندانه شورایاران محلات ۲۹گانه، در۲ نوبت اقدام به ساخت کانکس و جانمایی آن‌ها در کرمانشاه و روستاهای اطراف کردند وبا توجه به لزوم استمرار تامین فضای مناسب مسکونی بازماندگان، این اقدامات در چند مرحله تا اسکان دائم هموطنان انجام خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته