دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک باشگاه نفت‌تهران:

نفت‌ فقط با امداد غیبی در لیگ برتر می‌ماند/ دلیلی ندارد با این وضعیت مقابل سپیدرود بازی کنیم

مالک باشگاه نفت‌تهران گفت: امیدوارم امداد غیبی از راه برسد تا از طریق آن به حیات خود در لیگ برتر ادامه دهیم.
کد خبر : 243686

حمیدرضا جهانیان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به عدم ثبت قرارداد مربیان و بازیکنان جدید تیم نفت‌تهران از سوی سازمان لیگ گفت: «متاسفانه نامه رضا گل‌محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران به سازمان لیگ کار خودش را کرد و عملا نفت‌تهران را در معذوریتی قرار دادند که هر چه زودتر از صحنه لیگ برتر حذف شود.»


وی ادامه داد: «قرار بود تا در جلسه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش که در آن نفرات اول باشگاه‌ها می‌توانستند حرف‌های خود را به گوش مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش برسانند من هم به عنوان نماینده باشگاه نفت حضور داشته باشم اما با ارسال نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال دعوتی که پیش از این از ما شده بود را کم‌لم یکن کردند تا ورودمان به این جلسه ممنوع شود. پروانه باشگاه نفت هم که قرار نیست تمدید شود و با این وضعیت باید هر چه زودتر با حضور در لیگ برتر خداحافظی کنیم.»


مالک باشگاه نفت‌تهران در خصوص اینکه در غیاب کادرفنی و بازیکنان جدید آیا تیم فوتبال این باشگاه روز جمعه به دیدار سپیدرود رشت می‌رود یا نه، اظهارداشت: «به طور حتم با چنین وضعیتی به رشت نمی‌رویم. درست است که همه همت گل‌محمدی بر این است که نفت را تبدیل به تیم محلی کند و البته که الان به این هدف رسیده است ولی ما که بر این باور هستیم که تیم‌ما محلی نیست، حاضر نخواهیم شد که با این وضعیتی که برای‌ما درست کرده‌اند به رشت برویم. تیم نفت بدون مربیان و بازیکنان جدیدش به رشت نمی‌رود چون در چنین وضعیتی عملا یک تیم بازنده هستیم.»


وی درباره اینکه ادامه عدم تمدید پروانه فعالیت باشگاه نفت‌تهران و شرکت نکردن در مسابقات لیگ تبعات ناگواری را به‌دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: «ببینید ما برای آنکه پروانه‌مان را تمدید کنند، راهکار جدیدی را معرفی کردیم. مدیرعامل جدیدی را برای باشگاه برگزیدیم و دیگر نام من جهانیان که گل‌محمدی با آن مشکل دارد، در میان نیست. فرد انتخاب شده را نمی‌توانم معرفی کنم چون ممکن است در نامه جدیدی که به اداره کل ورزش استان تهران زده‌ایم با حضور این فرد هم مخالفت شود و آن وقت با نام این فرد هم بازی شده است.»


جهانیان ادامه داد: «الان سازمان لیگ حق دارد که قرارداد مربیان و بازیکنان جدیدمان را ثبت نمی‌کند چون باید از سوی اداره کل ورزش استان تهران به آنها نامه زده شود. باشگاه نفت هم نمی‌تواند به زور درگیری و دعوا قرارداد اعضای جدید خود را ثبت کند. امیدواریم امداد غیبی از راه برسد تا از طریق آن به حیات خود در لیگ برتر ادامه دهیم.»


وی در مورد اینکه با مشکلات ایجاد شده از سوی رضا گل‌محمدی تیم نفت تهران از ادامه رقابت‌های لیگ انصراف می‌دهد یا نه، تاکید کرد: «محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی که برای ما درنظر گرفته‌اند گزینه انصراف را پیش روی‌مان قرار داده است ولی بر فرض که نفت هم از لیگ برتر انصاف دهد آیا مشکل ورزش کشور حل می‌شود؟ ما بخش خصوصی هستیم که می‌خواهیم بخش کوچکی از ورزش فوتبال کشورمان را شامل شویم ولی به جای آنکه مانع سنگ‌اندازی‌ها شوند راه ما را بسته‌اند.»






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته