دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 12:28
در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

حاجی دلیگانی: نمی‌توان گزارشی را جایگزین طرح دستاورد هسته‌ای کرد/ ابوترابی‌فرد: گزارش کمیسیون امنیت اصلاح شده است

نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفت: طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای» در دستور هفتگی مجلس ثبت شده و طبق آیین‌نامه کسی نمی‌تواند آن را تغییر و جایگزین کند، با این وجود شاهد تغییر گزارش کمیسیون امنیت هستیم.
کد خبر : 24361

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست علنی امروز یکشنبه -31 خرداد- مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای با استناد به تبصره 2 ماده 146 آیین‌نامه داخلی مجلس افزود: گزارش کمیسیون امنتی ملی و سیاست خارجی درخصوص صیانت از حقوق هسته‌ای ایران است. این گزارش در دستور هفتگی مجلس به شماره 1467 هفته 24/3 تا 27/3 در بند 9 و با شماره چاپ 1470 آمده بود اما این طرح در دستور هفته جاری با شماره 1475 چاپ شده است که خلاف آیین‌نامه است.


حاجی‌دلیگانی خطاب به ابوترابی‌فرد گفت: چه کسی چنین تخلفی کرده است. اگر این موضوع مشخص نشود از هیئت رئیسه شکایت خواهیم کرد.


محمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست بخشی از نشست علنی امروز را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی گفت: گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درخصوص حفظ دستاورد و حقوق هسته‌ای ایران اصلاح شده، به این جهت جایگزین آن در دستور آمده است.




انتهای پیام/

برچسب ها: حاجی دلیگانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته