دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 11:47

تفسیر نهج‌البلاغه امام جمعه گرمسار در جمع دانشگاهیان

امام جمعه گرمسار در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان واحد گرمسار با توجه به تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران گفت: نباید همه مشکلات را به تحریم‌ها گره بزنیم و کاری کنیم که دشمن به طمع بیفتد.
کد خبر : 24353

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام سید علی مهدی‌نژاد، عصر سومین روز از ماه مبارک رمضان در جمع دانشگاهیان واحد گرمسار در مسجد امام جعفر صادق (ع) و در جلسه تفسیر نهج البلاغه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به عنوان دانشگاه مادر در شهرستان فعالیت می‌کند، گفت: بر همین اساس در هفته دو روز با استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه دیدار می‌کنم و خطبه‌های نهج البلاغه را که همگی شان نزول دارند، تفسیر خواهیم کرد.


مهدی‌نژاد با بیان اینکه قسمتی از این ماه مبارک متعلق به حضرت علی (ع) است با توجه به خطبه 29 نهج البلاغه و اینکه حق گرفتنی است و به حق نمی‌شود رسید مگر با تلاش، گفت: باید با تلاش در مذاکرات حق خودمان را بگیریم وگرنه زورمداران عالم همه چیز را برای خودشان می‌خواهند.


وی سفارش حضرت علی (ع) برای دوست داشتن وطن را یادآور شد و افزود: دوست داشتن وطن و کشور جزو ایمان است و ما ایران را باید بخاطر اینکه وطن ما و دارالاسلام است، دوست داشته باشیم.


امام جمعه گرمسار با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه داعش به زمان جاهلیت برگشته است، به تشریح اقدامات این گروه در منطقه و جهان پرداخت و خواستار افزایش آگاهی و بصیرت، علم، اندیشه و تقوی در سطح جامعه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته