دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازگشت جولیا استایلز به برنامه تربیت آدمکش‌های زبده فیلم‌ «بورن»

پنجمین فیلم مجموعه اکشن جاسوسی «بورن» بار دیگر قرار است با حضور مت دیمون در نقش اصلی ساخته شود و یکی دیگر از بازیگران اصلی دو فیلم مجموعه و ستاره «ارباب حلقه‌ها» به آن می‌پیوندند.
کد خبر : 24345

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا در فیلم پنجم از مجموعه سینمایی «بورن» که هنوز عنوان آن تعیین نشده است، مت دیمون در نقش جیسن بورن همراه با جولیا استایلز که در سه فیلم‌ اول نقش مأمور سازمان سیا را بر عهده داشت، بازی می‌کنند. صحبت‌هایی در مورد حضور ویگو مورتنسن بازیگر «تاریخچه خشونت»، «وعده‌های شرقی» و مجموعه «ارباب حلقه‌ها» به این اکشن جاسوسی مطرح است.


تاکنون سه فیلم «هویت بورن» (2002)، «برتری بورن» (2004) و «اولتیماتوم بورن» (2007) با بازی مت دیمون در نقش اصلی شخصیت جاسوس همه‌فن‌حریفی موسوم به جیسن بورن که با سازمان جاسوسی خود در می‌افتاد و «میراث بورن» (2012) با بازی جرمی رنر در نقش اصلی (شخصیتی به نام آرون کراس) ساخته شده که جولیا استایلز در سه فیلم اول همراه با دیمون در نقش نیکی پارسونز مأمور سازمان سیا و بخشی از برنامه مخفی دولت آمریکا موسوم به تریدستون برای تربیت آدمکش‌های فوق‌العاده ماهر در آنها ظاهر شده است.



مت دیمون و جولیا استایلز در نمایی از «برتری بورن»


به گزارش لس‌آنجلس تایمز، علاوه بر دو بازیگر اصلی، پل گرینگرس که دو فیلم «برتری بورن» و «اولتیماتوم بورن» را کارگردانی کرده نیز به عنوان کارگردان به گروه تولید پنجمین فیلم بورن پیوسته است. گرینگرس فیلمنامه این اثر را نیز با همکاری کریستوفر روز نوشته است.


همچنین ورایتی گزارش داده که به ویگو مورتنسن پیشنهاد شده است تا نقش آدمکشی را که در تعقیب جیسن بورن است تا او را بکشد، بر عهده بگیرد. ویگو مورتنسن در ماه‌های اخیر با فیلم‌های «دو چهره ژانویه» به کارگردانی حسین امینی که اقتباس از رمانی به قلم پاتریشیا های‌اسمیت است و «دور از مردان» به کارگردانی دیوید اویلهوفن که داستانش در الجزایر نیمه قرن بیستم می‌گذرد، روی پرده سینما آمده است.



ویگو مورتنسن


فیلمبرداری پنجمین فیلم «بورن» از محصولات استودیو یونیورسال احتمالاً ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد و از هم‌اکنون تاریخ 29 جولای 2016 (7 مرداد 95) برای اکران آن تعیین شده است.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: مت دیمون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته