دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1396 - 14:53
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان:

باید با تدوین برنامه‌های فرهنگی راه کمال دانشجویان را نمایان کرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با توجه به نقش تربیتی دانشگاه تاکید کرد که باید با تدوین برنامه های فرهنگی مناسب، راه کمال و سعادت دانشجویان را نمایان کرد.
کد خبر : 243331

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام عباسعلی حیدری در گردهمایی معاونان فرهنگی دانشجویی، روسا و مدیران کل دفاتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دهق با قدردانی از عملکرد شایسته مدیران این دانشگاه بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی و معرفی ارزش‌ها به نسل جوان تاکید کرد.


وی خواستار توجه بیش از پیش مراکز دانشگاهی در تعامل سازنده با منطقه و رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دهق نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهق نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت منطقه و شهرستان داشته است.


دکتر مجتبی ملا احمدی با اشاره به وجود مراکز صنعتی در این منطقه به تربیت نیروهای جوان و مستعد دانش پذیران تاکید کرد و افزود: این دانشگاه با ایجاد رشته های کاربردی و با محوریت کارآفرینی، توانسته در پرورش نیروهای کار متخصص و متعهد موفق عمل کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهق، فعالیت های عمرانی و پژوهشی با هدف افزایش کمی و کیفی خدمات آموزشی را یادآور شد و گفت: ارتباط مستمر با دانشجویان و برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی و برگزاری موفق چندین همایش ملی و منطقه ای از دستاوردهای این دانشگاه است.


ملااحمدی بر ایفای نقش محوری این دانشگاه در ارتقای فرهنگ و دانش مردم منطقه تاکید کرد و افزود: توجه به منویات رهبری بویژه در مورد اقتصاد مقامتی و توجه به نقش دانشگاهها در توسعه و تعالی جامعه همواره مورد نظر مدیران و کارکنان این دانشگاه بوده است.


شرکت کنندگان در گردهمایی علاوه بر زیارت یادمان شهدای گمنام شهر دهق با حضور در گالری هنر قلمزنی نقش برجسته بهروز راعی و کارخانجات ریسندگی بهار ریس و بهار جین دهق از نزدیک با آثار ارزشمند هنرمندان نقش برجسته این شهر و روند توسعه و پیشرفت صنعتی شهر دهق آشنا شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته