دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1396 - 12:43
نماینده پارلمان فلسطین در نشست اتحادیه بین‌المجالس:

آمریکا ساعتی از حمایت دست بردارد صهیونیست محو می‌شود

نماینده پارلمان فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا و تجهیزات جنگی آنها نمی‌توانست تا این مرحله پیش بیاید و اگر ساعاتی از حمایت خود دست بردارند این رژیم از روی زمین محو خواهد شد.
کد خبر : 242793

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، «رضوان الاخرس» نماینده پارلمان فلسطین در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی که در هتل اسپیناس برگزار شد، گفت: قدس در شرایط خاصی قرار دارد؛ متأسفانه فعالیت‌های صهیونیستی در داخل قدس سبب شده تا امروزه چیزی از مسجدالاقصی باقی نماند، رژیم صهیونیستی تونل‌هایی را در داخل این مسجد احداث کرده و از این مکان برای عبادت کافرهای صهیونیستی و برگزاری نماز و ازدواج یهیودیان استفاده می‌شود به نوعی که متأسفانه به رقص و آواز در مسجد الاقصی می‌پردازند.


وی افزود: رژیم صهیونیستی با کشیدن دیواری در شهر قدس بسیاری از مناطق عربی را از قدس گرفته و مردم آن را فراری داده است؛ در حقیقت قدس هدف نخست و اعلام شده اجرای طرح صهیونیستی است.


نماینده پارلمان فلسطین با بیان اینکه تصمیم ایالات متحده غافلگیرکننده نبود، ادامه داد: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا و بدون استفاده از تجهیزات جنگی آنها نمی‌توانستند تا این مرحله پیش آیند؛ در واقع اگر ساعاتی از حمایت خود دست بردارند اسرائیل از روی زمین محو خواهد شد.


وی ادامه داد: واقعیت ها در خصوص فلسطین را باید بدانیم و نمایندگان پارلمان‌ها نیز باید این موضوعات را مجدانه پیگیری کنند تا تصمیمات موثرتری اتخاذ شود. تاکنون صهیونیست‌ها هر کاری که تمایل داشتند را در فلسطین انجام داده اما نیروهای مقابله کننده با اسرائیل در خطر تهدید آمریکا قرار گرفتند.


نماینده پارلمان فلسطین در این نشست یادآور شد: آمریکا به دنبال اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی است کما اینکه تاکنون اختلافاتی را ایجاد کرده است لذا ما باید بررسی مجدد کنیم تا مسئولیت‌ها و وظایف مشخص شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته