دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راهکار بوشهری‌ها برای بازی با استقلال

سرپرست ایرانجوان بوشهر راهکار جالبی رابرای بازی تیمش مقابل استقلال ارائه کرد.
کد خبر : 242767

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، لغو دیدار امروز استقلال با ایرانجوان بوشهر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باعث ایجاد مشکلات زیادی برای تیم ایرانجوان شده است.


غلامرضا دلگرم سرمربی بوشهری‌ها با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که برای تیمش ایحاد شده به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «تیم ما با تاخیر 2 روزه‌ای که برای دیدار با استقلال مواجه شده، از لحاظ فنی دچار دردسر شده است. ما در تعطیلاتی که برای نیم‌فصل داشتیم به دنبال ریکاوری و استراحت مناسب بازیکنان تیم بودیم ولی حالا باید 2 روز در تهران بمانیم که این موضوع باعث افت بازیکنان تیم برای نیم‌فصل دوم و اولین بازی دور برگشت در خانه نساجی مازندران می‌شود.»


دلگرم تاکید کرد: «بلیط‌‌ های تیم برای بازگشت به بوشهر کنسل شده و این در شرایطی است که انجام بازی در روز چهارشنبه هم قطعی نیست و این موضوع به ضرر ما خواهد بود. ما در نقل‌وانتقالات از سایر تیم‌ها نیز عقب می‌افتیم و اهدافی که برای نیم‌فصل دوم داشتیم با مشکل مواجه می‌شود. در چنین حالتی کسی هست که پاسخگوی ضررهایی که ما کردیم باشد؟ ما در این امر نه سازمان و نه باشگاه استقلال را مقصر نمی‌دانیم ولی باید راهکاری پیدا شود که جبران ضررهای تیم ایرانجوان را به همراه داشته باشد.»


در همین رابطه عطاءالله وزیری سرپرست تیم ایرانجوان بوشهر نیز گفت: «مهم‌ترین مسئله برای ما این است که تیم آسیب آنچنانی نبیند. با فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تلفنی صحبت کردیم و الان هم در راه سازمان لیگ هستیم تا جلسه‌ای پیرامون وضعیت تیم‌مان به خاطر تاخیر 2 روزه‌ای که در بازی با استقلال برایش ایجاد شده، برگزار کنیم. حرف ما این است که اگر می‌شود بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان یک روز با تاخیر مواجه شود تا ما بتوانیم فردا بازی کنیم. الان چندین اتوبوس از بوشهر به تهران آمده و هوادارانی که در تهران حاضر شده‌اند برای اسکان به مشکل برخورده‌اند. امیدوارم سازمان لیگ نهایت مساعدت را با ما داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته