دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واپسین نقش‌آفرینی ستاره‌ای که خودکشی کرد + تصاویر و ویدئو (تریلر)

فیلم «بولوار» آخرین نقش‌آفرینی دراماتیک رابین ویلیامز، بازیگر بزرگ هالیوودی که یک سال پیش از دنیا رفت، سه هفته دیگر به روی پرده خواهد آمد.
کد خبر : 24275

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تریلر فیلم «بولوار» (Boulevard) به کارگردانی دیتو مونتی‌یل منتشر شد. این فیلم، همانطور که در تریلر آن تصریح شده، آخرین نقش‌آفرینی دراماتیک رابین ویلیامز کمدین محبوب آمریکایی بوده است.



پوستر فیلم «بولوار»


در فیلم «بولوار» که تریلر آن را در لینک ذیل می‌توانید مشاهده کنید، رابین ویلیامز نقش مردی متأهل را دارد که تن به ازدواجی مصلحتی داده و به ازدواج خود پایبند مانده است، اما ناچار می شود با رازی که در همه عمر در خفا نگه داشته است، روبرو شود.






تریلر «بولوار» ، فرمت: MP4 ، حجم: 5.4 مگابایت



کتی بیکر، ژیل ماتئی و باب اودنکرک از دیگر بازیگران این فیلم 88 دقیقه‌ای هستند. اکران این فیلم از تاریخ 10 جولای (19 تیر) آغاز خواهد شد.



جسد رابین ویلیامز در تاریخ 21 مرداد 93 در خانه‌اش در شمال سن‌فرانسیسکو ایالت کالیفرنیا پیدا شد. پلیس اعلام کرد که وی با بستن کمربند به دور گردن، خود را خفه کرده است. این اقدام کمدین محبوبی که در فیلم‌هایش به نمادی از امید و شادی بدل شده بود، موجی از حیرت و تأسف در میان همکاران هالیوودی وی، سینماگران و بازیگران در سراسر دنیا و تماشاگران پر شمار آثارش پدید آورد و سیلی از پیام‌های تسلیت و ابراز تأسف از جانب سینماگران و حتی سیاستمداران آمریکایی به راه انداخت.



بستگان ویلیامز که هنگام مرگ 63 سال داشت، گفتند که وی به افسردگی مبتلا شده بود و با آنکه معتاد به الکل و مواد مخدر نبوده، برای بهبود اوضاع روانی و ذهنی خود پس از یک دوره کار سخت و طولانی مدت به مرکز بازپروری مراجعه کرده است. چند روز پس از مرگ وی، همسرش اعلام کردکه پزشکان ابتلای ویلیامز به بیماری پارکینسون را تشخیص داده بودند و وی علاوه بر آن با اضطراب و افسردگی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد.



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته