دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست تیم استقلال:

فقط در آزادی با ایرانجوان بازی می‌کنیم/ کار استقلال و مگویان به فیفا کشیده نمی‌شود

سرپرست تیم استقلال گفت: شفر اعلام کرد بازی با ایرانجوان باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود به همین دلیل بازی در شهر قدس و یا هر ورزشگاه دیگر منتفی است.
کد خبر : 242729

نصرالله عبداللهی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره لغو دیدار استقلال با ایرانجوان بوشهر به دلیل آلودگی هوا گفت: «ما آماده برگزاری مسابقه بودیم که اعلام شد به دلیل آلودگی هوا امکان برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی وجود ندارد. مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که امکان برگزاری مسابقه در ورزشگاه شهرقدس قلعه‌ حسن خان وجود دارد اما کادرفنی تیم ما با این موضوع مخالفت کرد برای همین مسابقه به روز چهارشنبه موکول شد.»


وی در مورد اینکه اگر چهارشنبه هم شرایط برای انجام بازی در ورزشگاه آزادی فراهم نشد، آیا تیم استقلال حاضر است در شهرقدس به دیدار ایرانجوان برود یا نه، اظهارداشت: «وینفرد شفر به عنوان نفر اول کادرفنی تیم استقلال اعلام کرده فقط در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و اگر روز چهارشنبه هم شرایط برای انجام بازی فراهم نشد، ما صبر می‌کنیم تا در زمان دیگری به مصاف ایرانجوان برویم. مسبب مشکل آلودگی هوا استقلال نیست که بخواهد برخلاف خواسته‌های کادرفنی‌اش قدم بردارد.»


سرپرست تیم استقلال درباره احتمال جدایی رحمتی از استقلال بیان کرد: «رحمتی کاپیتان و بزرگتر تیم است و مسئله جدایی او از تیم تنها شایعه‌ای بیش نیست. رحمتی با جدیت تمریناتش را پیگیری می‌کند و هر زمانی که سرمربی تیم صلاح بداند در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.»


وی در مورد لیست خروجی و ورودی‌های استقلال در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نیز اظهار کرد: «بحث لیست‌های مختلف از سوی شفر اصلا صحت ندارد. فقط حسن بیت‌سعید بود که خودش خواست از تیم جدا شود و دیگر بازیکنان مشغول تمرین هستند تا برای تیم بازی کنند. شفر مشغول کارهای روزانه‌اش است و اگر توجهی به شایعات نکنیم خیلی بهتر است.»


عبداللهی در مورد مهاجم جامائیکایی که مدنظر شفر قرار داشته، گفت: «این بازیکن با تیمی که در آن بازی می‌کرد، قرارداد داشت و برای جدایی باید هزینه فسخ قرارداد می‌داد. حتی اگر این هزینه را خودش پرداخت می‌کرد تا به استقلال بیاید هم آن قدر مبلغ درخواستی وی بالا بود که پرداخت آن به سود استقلال نبود. الان شفر در پی جذب یک مهاجم جدید است و به زودی نام او را برای مذاکره باشگاه اعلام می‌کند.»


وی درباره اینکه استقلال با وجود این همه بدهکار چگونه توانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، تصریح کرد: «فقط استقلال بدهکار نیست. همه باشگاه‌هایی که نماینده ایران در لیگ قهرمانان هستند، بدهکارند. پرسپولیس که از ما هم میزان بدهی‌اش بیشتر است. تراکتورسازی و ذوب‌آهن هم با بدهی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. فدراسیون فوتبال در جریان همه بدهی‌ها قرار دارد.»


سرپرست تیم استقلال افزود: «ما با همه بدهکاران‌مان توافق کردیم تا در زمان‌های مشخصی بدهی آنها را بدهیم. در آینده هم با کمک اسپانسرهایی که باشگاه دارد، بدهی طلبکاران را می‌دهیم. این موضوع دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. باشگاه استقلال متعهد به پرداخت پول همه طلبکاران است و در آینده همه آنها به حق‌شان می‌رسند.»


وی در مورد طلب هرائر مگویان و اینکه این بازیکن تصمیم گرفته تا به فیفا شکایت کند، گفت: «اصلا بحث شکایت از فیفا مطرح نیست. به این بازیکن اعلام شده که طلبش داده می‌شود و او می‌تواند در نیم فصل دوم به هر تیمی که دوست دارد، بود. ادموند اختر پیگیر کارهای اوست و به عنوان مدیربرنامه‌هایش مراتب رسیدن مگویان به پولش را فراهم می کند.»


عبداللهی در واکنش به اینکه ادموند اختر گفته باشگاه استقلال 100 میلیون هم پول ندارد که به اختر بدهد و مگویان از طریق وکیل ارمنستانی‌اش به فیفا شکایت می کند، تصریح کرد: «ادموند کمی دوست دارد که شلوغ کند و در میان این شلوغ‌کاری‌هایش مزاح هم می‌کند. نه، کار استقلال و مگویان به فیفا کشیده نمی‌شود و طلب این بازیکن پرداخت می‌شود تا او برای بازی کردن در هر تیمی که دوست دارد به مشکلی نخورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته