دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی مزیت‌های سرمایه گذاری های خارجی در ایران

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در پکن گفت: در نشست جاده ابریشم که در پکن برگزار شد بسیاری از مزیت های سرمایه گذاری خارجی در ایران مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 242679

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سیدرضا سید آقازاده رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در پکن با بیان اینکه نشست جاده ابریشم برای تبادلات تجاری و فرهنگی با مشارکت بیش از 200 شرکت و اتحادیه چین، دیپلمات‌ها و سفرای کشورهای خارجی در پکن برگزار شد اظهار کرد: در این نشست، ضمن توزیع کتاب سرمایه گذاری ایران، مزیت های سرمایه گذاری در کشورمان تشریح شد.


وی با بیان این‌که سخنرانان این نشست درباره توسعه استراتژی یک جاده ، یک کمربند و توسعه همکاری ها سخن گفتند افزود: معرفی اقتصاد و منابع ایران، قوانین سرمایه گذاری خارجی در سرزمین اصلی و مناطق آزاد، مشوق های مالیاتی برای سرمایه گذاری و حمایت های قانونی از حقوق سرمایه گذاران خارجی از مهمترین محورهای سخنرانی در این نشست بود.


به گفته وی، در این نشست، نمایندگان کشورهای خارجی از جمله کرواسی، لیتونی، پاکستان، نپال و ایران هرکدام به معرفی مزیت ها و سیاست های سرمایه گذاری خارجی در بازارهای رقابتی پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته