دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1396 - 18:16

خودکشی در هتل المپیک با قرص برنج

سرپرست کلانتری 140 باغ فیض از خودکشی یک جوان 29 ساله با قرص برنج در هتل المپیک تهران خبر داد و گفت: این فرد ساعت 10 صبح روز گذشته یک اتاق از هتل گرفته بود.
کد خبر : 242574

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس پایتخت، سرگرد مجید حسنوند سرپرست کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در خصوص این خودکشی توضیح داد: حسب اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک مورد خودکشی ماموران در هتل المپیک حاضر شدند و مشاهده کردند، جوانی ۲۹ ساله اهل تهران روز گذشته ساعت ۱۰ در هتل پذیرش شد و می‌بایست ساعت ۱۴۳۰ اطاق را تحویل می‌داد.


وی اضافه کرد: پس از گذشت یک ساعت با اطاق تماس گرفته شد که جوابگو نبود و پرسنل هتل به محل مراجعه کردند، ولی بازهم جوابگو نبود که نگران و متوجه شدند زنجیر در از پشت انداخته شده است. عوامل هتل با تلاش بسیار در را باز و مشاهده کردند، جوان بر روی تخت افتاده و قرص برنج نیز کنار وی بوده است.


وی ادامه داد: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متوفی برای خودکشی از قرص برنج استفاده کرده بود و آخرین قرص را قصد داشته مصرف کند که فوت کرد.


سرپرست کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض با بیان اینکه حسب تحقیقات ماموران تا این لحظه علت خودکشی مسائل مالی در زندگی فرد بوده است، تصریح کرد: موضوع به اطلاع بازپرس محترم دادسرای جنایی رسیده است و تحقیقات تکمیلی در این خصوص تحت نظارت آن مقام محترم قضایی در دست انجام می باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته