دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهاجم تیم نفت‌تهران:

حمیدخان بازیکنان را درعمل انجام شده قرارداد/ بازیکنان نفت گوشت قربانی نیستند

مهاجم تیم نفت‌تهران گفت: جدایی درخشان از سرمربیگری تیم نفت این پیغام را داشت که ما هم باید تصمیم جدی برای خودمان بگیریم.
کد خبر : 242529

سیدامین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره خداحافظی حمید درخشان از وی و دیگر بازیکنان نفت‌تهران در پایان تمرین امروز این تیم گفت:‌ «درخشان برای این خداحافظی کرد که از مشکلات بیش از حد و بلاتکلیفی تیم خسته شده بود. وی گفت که من جدا می‌شوم و می‌روم بلکه دردسرهای تیم حل شود و شرایط برای کسانی که مانده‌اند، مساعد شود. البته با این کار درخشان احتمالا ما هم ناچاریم تصمیم جدی برای آینده فوتبال‌مان بگیریم چون این حرکت درخشان این پیامد را داشت که ما هم باید فکری به حال خودمان کنیم.»


وی درباره اینکه با جدایی درخشان از نفت، بازیکنان چه تصمیمی خواهند گرفت، بیان کرد: «بالاخره ما هم باید تکلیف‌مان را مشخص کنیم چون سرمربی تیم ما در عمل اجام شده قرار داد. اگر قرار است باشگاه به حیات خود ادامه دهد باید مسائل و مشکلات مالی تیم حل شود. این نشد که یک روز رضا گل‌محمدی مدیرکل اداره ورزش استان تهران به سازمان لیگ نامه بزند که حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نیست و پروانه فعالیت باشگاه نفت تمدید نمی‌شود ولی فردا شاهد آن باشیم که هیات واگذاری جهانیان را به رسمیت بشناسد.»


مهاجم تیم نفت‌تهران تاکید کرد: «ما مدت‌هاست که پولی نگرفته‌ایم. هر روز اخبار مختلفی مبنی بر انحلال باشگاه نفت شنیده می‌شود. اگر قرار بر منحل شدن است، این کار زودتر انجام شود که حداقل تکلیف‌مان را بدانیم. گوشت قربانی نیستیم که به گوشه‌ای پرت‌مان کنند. پول فوتبال نمی‌‌‌آورد و الان سپاهان که تیم بسیار منظمی است فقط 2 امتیاز بیشتر از ما گرفته است ولی بحث اینجاست که ما سرنوشت و آینده‌مان نامشخص است و در هفته‌های اخیر بیشتر باخته‌ایم و بهترین نتیجه‌ای که گرفتیم مساوی بوده است. آبروی‌مان را از سر راه نیاوردیم که همه به ما به چشم بازنده نگاه می‌کنند.»


وی در مورد پول‌هایی که کلا در این فصل به بازیکنان داده شده است، یادآور شد: «زمانی که تیم نفت در اختیار شرکت بهنام پیشرو کیش بود به بازیکنان 10 درصد از مبلغ قرارداد داده شد و زمانی هم که جهانیان امتیاز باشگاه را در اختیار گرفت 10 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفتیم. یک چک 10 درصدی هم برای 15 اسفند به بازیکنان داده‌اند که مشخص نیست تا آن زمان مدیریت فعلی بر سر کار باشد و نفت اصلا در رقابت‌های لیگ حاضر باشد یا اینکه مالک جدیدی باشگاه را در اختیار گرفته باشد.»


منوچهری با اشاره به اینکه با رفتن درخشان امکان دارد باشگاه برای بازی روز جمعه برابر سپیدرود رشت به گیلان نرود، تصریح کرد: «هنوز این موضوع هم قطعی نشده است. این نمی‌شود که بازیکنان بدون تمرکز تمرین کنند و برای رفتن به رشت با اتومبیل یا هزینه شخصی خود را به محل برگزاری مسابقه برسانند. باشگاه باید هر چه زودتر تصمیم جدی برای تیم بگیرد تا بدانیم که قرار است در آینده چگونه به فوتبال‌مان ادامه دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته