دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1396 - 15:50
معاون درمان وزیر بهداشت:

90 درصد درآمد بیمارستان‌‌های دولتی متکی به مطالبات از بیمه‌هاست

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه 90 درصد درآمد بیمارستان‌‌های دولتی متکی به مطالبات از بیمه‌‌هاست، گفت: وزارت بهداشت در تلاش است، تصدی درصدی از مدیریت خدمات درمانی دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند.
کد خبر : 242481

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت، قاسم جان بابایی در سفر به شهر یاسوج و در حاشیه بازدید از بیمارستان 96 تختی بی‌بی حکیمه خاتون (س) شهرستان گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 90 درصد درآمد بیمارستان‌‌های دولتی متکی به مطالبات از بیمه‌‌ها است و در صورتی که این منابع به موقع پرداخت نشوند، موجب بروز مشکلات درخدمات رسانی بیمارستان‌ها خواهد شد.
وی افزود: وزارت بهداشت در تلاش است، تصدی درصدی از مدیریت خدمات درمانی دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند. کلینیک‌های درمانی دولتی شهرستان گچساران نیز به صورت درون بخشی به خود پزشکان و ارائه کنندگان خدمت واگذار شود.
معاون درمان وزارت بهداشت یادآور شد: ارائه خدمات این مراکز با تعرفه دولتی یکی از پیش شرط های اصلی در واگذاری آنها است.
معاون درمان وزیر بهداشت از بخش‌‌های اورژانس، بستری، جراحی، داخلی، اتاق‌های عمل، داروخانه، زنان و زایمان و سونوگرافی بیمارستان بی‌بی حکیمه خاتون (س) گچساران بازدید و همچنین در نشست با پزشکان متخصص این شهرستان حضور یافت.
گفتنی است، در این بازدید تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار گچساران و برخی مدیرانی استانی و شهرستانی قاسم جان بابایی را همراهی کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته