دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1396 - 12:22
غلامی در گفت‌وگو با آنا:

اظهارنظر نمایندگان درباره ستاره‌دار بودن دانشجویان مبنای دقیقی ندارد

وزیر علوم ضمن رد ادعای نمایندگان مجلس درباره ستاره‌دار بودن دانشجویان تاکید کرد: آنچه که ما در وزارت علوم حل کرده‌ایم مربوط به نقص پرونده بوده ولی درباره سنوات گذشته اظهار نظر نکرده‌ام و اطلاعات و آماری هم ندارم.
کد خبر : 242343

دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره اظهار نظر اخیر خود پیرامون ستاره‌دار بودن دانشجویان گفت: آنچه که من گفته‌ام راجع به داوطلبان ورود به دانشگاه در سال 96 بوده است و درباره سنوات گذشته اصلا اظهار نظر نکرده‌ام و اطلاعات و آماری هم ندارم.


وی اضافه کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته و حمایت‌های انجام شده در مجموعه سنجش و گزینش دانشجو خوشبختانه مشکل اصلی که نقص پرونده بوده حل شده است و فکر می‌کنم انشاءالله در آینده نزدیک موردی از این گونه ماندگاری دانشجو در ورود به دانشگاه مربوط به سال 96 نداشته باشیم.


غلامی درباره اظهار نظرهای اخیر نمایندگان مجلس که 65 دانشجو در دوره کارشناسی ارشد ستاره‌دار شده‌اند، توضیح داد: این آمار و اطلاعات هیچ معنای دقیقی ندارد. آنچه که ما الان انجام می‌دهیم این است که به سرعت مواردی که بوده مربوط به نقص پرونده‌ها حل شده و در روزهای آینده بعد از نهایی شدن آن را اعلام می‌کنم که هیچ داوطلب ورود به دانشگاهی در سال 96 به خاطر نقص پرونده با مشکل مواجه نشده است و اگر کسی هم این مشکل را داشت می‌تواند به بنده مراجعه کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته