دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی سابق پرسپولیس:

خوشحالم بخشی از تاریخ باشگاه پرسپولیس شدم/ برانکو سرمربی تیم ملی شود حاضرم دوباره به ایران برگردم

مربی سابق پرسپولیس گفت: خوشحالم در مقطعی در پرسپولیس کار کردم که موفقیت‌های زیادی در این تیم به دست آوردم و بخشی از تاریخ این باشگاه شدم.
کد خبر : 242234

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، «سرتن‌چوک» عضو کادر فنی پرسپولیس که از سال گذشته همکاری‌اش را با برانکو آغاز کرد بعد از کسب قهرمانی همراه این تیم در پایان فصل گذشته و همچنین همراهی با سرخپوشان در نیم فصل اول لیگ هفدهم به دلیل پیشنهادی که از سوی فدراسیون فوتبال کرواسی به او شد، از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و به کشورش بازگشت.


«چوک» در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مدت حضورش در فوتبال ایران و همچنین باشگاه پرسپولیس گفت: «ایران پتانسیل بالایی در بخش بازیکن دارد و چهره‌های مستعد با توانایی بالا در فوتبال ایران حضور دارند. فوتبال ایران با صعودش به جام جهانی کیفیتش را نشان داد. پرسپولیس،استقلال‌خوزستان و استقلال تهران هم در لیگ قهرمانان آسیا با صعود به مرحله حذفی نشان دادند فوتبال ایران از چه قدرت بالایی برخوردار است.»


وی ادامه داد: «تیم ملی ایران از مربی خوبی مانند کی‌روش بهره‌منداست. کی‌روش مربی بزرگی است و به گفته او ،مدیریت فوتبال ایران باید انرژی بیشتری برای بهتر کردن شرایط زمین‌های تمرینی و همچنین در بخش آکادمیک بگذارد که این حرف،حرف درستی است.»


چوک در رابطه با علت جدایی‌اش از پرسپولیس افزود: «حدود 20 سال است که برانکو را به عنوان یکی از مربیان موفق فوتبال کرواسی می‌شناسم. زمانی که برانکو به من پیشنهاد همکاری در پرسپولیس داد،دوست داشتم یک ماجراجویی دیگری در یک کشور جدید انجام دهم از این رو از پیشنهاد برانکو استقبال کردم و به ایران آمدم. حدود دو سال است که در پرسپولیس حضور دارم و وقتی که به عقب برمی‌گردم از همکاری‌ام با این باشگاه احساس رضایتمی‌کنم.»


وی در ادامه در خصوص دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: «15 سال‌است که کارمند فدراسیون فوتبال کرواسی هستم و در سال‌های اخیر هم به صورت پاره‌ وقت با آن همکاری داشتم. مسئولین فدراسیون فوتبال کرواسی و شخص «داور شوکر» به عنوان یک چهره بین المللی که رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی است به من پیشنهاد همکاری در بخش مدیر توسعه فوتبال را داد که نمی‌توانستم به راحتی از این پست بگذرم و به همین دلیل پیشنهاد فدراسیون را قبول کردم.»


چوک افزود: «برانکو و کادر فنی‌اش کیفیت بسیار بالایی دارند و قطعا رفتن من آسیب چندانی به آنها نمی‌زند. بسیار خوشحالم که بخشی از جریان موفقیت پرسپولیس و همچنین تاریخ این باشگاه شدم. یکی از بهترین نمایش و نتایج ادوار پرسپولیس در این یک دو سال اخیر رقم خورد. پرسپولیس در یکی دو فصل گذشته رکوردهای زیادی را جابجا کرد و در این فصل هم رکوردهای تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد. کیفیت فوتبال پرسپولیس و همچنین علم بالای برانکو در مربیگری قطعا این تیم را در آخر فصل قهرمان خواهد کرد.»


وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که احتمال دارد دوباره به فوتبال ایران برگردد اظهار داشت: «من هیچ وقت درهای پشت سر خودم را به طور کامل نمی‌بندم. هیچ وقت با پرسپولیس و فوتبال ایران خداحافظی نمی‌کنم و اگر برانکو در پرسپولیس ادامه کار دهد یا بخواهد در مقطع بالاتر سرمربی تیم ملی شود و به من پیشنهاد کار دهد حاضرم بار دیگر به فوتبال ایران برگردم.»


چوک در خصوص نفر جایگزینی که می‌خواهد به جای او در پرسپولیس کار کند گفت: «برانکو قطعا جایگزین مناسبی برای من انتخاب کرده‌است اما اینکه چه کسی می‌خواهد به جای من در پرسپولیس کار کند، سوالی است که باید برانکو به آن پاسخ دهد.»


گفت و گو از علی شفعی‌جم


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته