دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1396 - 09:11
غلامی تاکید کرد؛

لزوم ثبت تجربه‌های موفق و مستندسازی دقیق فعالیت‌های معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در بازدید از بخش‌ها و زیرمجموعه‌های مختلف حوزه معاونت اداری،‌ مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بر"لزوم ثبت تجربه‌های موفق و مستندسازی دقیق فعالیت‌های انجام شده" در این حوزه تاکید کرد.
کد خبر : 242190

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وزیر علوم در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید، از بخش‌های مختلف حوزه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت‌خانه دیدن کرد و از نزدیک پای صحبت‌ها و نظرات کارشناسان و مدیران این معاونت نشست و با فرایند فعالیت در این بخش آشنا شد.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید گفت: چنانچه در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف فعالیتی و عملکردی، ثبت دقیق و مستندسازی مطلوب فعالیت‌ها را مبتنی بر استانداردهای علمی و ظرفیت فناوری‌های نوین داشته باشیم، می‌توانیم در جهت انتقال تجربه‌های موفق در ستاد و سایر زیرمجموعه‌های وزارت علوم و حتی به سایر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی گام‌های موثرتری برداریم.


وی همچنین "ضرورت استانداردسازی دقیق طرح‌های عمرانی" را مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است مبتنی بر پایش‌ها، مطالعات و برآوردهای دقیق علمی و عملیاتی، طرح‌های عمرانی در دانشگاه‌ها و تمامی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم به صورتی استاندارد و با رعایت الزام‌های مورد توجه در الگوی مدیریت سبز ساماندهی و اجرایی شوند.


در این بازدید، دکتر حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به همراه مدیران خود در خصوص روند فعالیت این معاونت توضیحات مبسوطی به دکتر غلامی ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته