آگهیهای تلویزیونی چه میزان به جیب صداوسیما میریزد؟
صدا و سیما با این توضیح که بودجه عمومی کفاف دخل و خرجش را نمیدهد، از مدت ها قبل آگهی فروشی کرده و به صورت رسمی و قراردادی تحت عنوان “برنامه مشارکتی” اقدام به آنتن فروشی هم میکند. آگهی گرفتن این سازمان تا جایی پیش رفته که حتی شرکت های کارگزار صدا و سیما تعرفه حضور در شبکه خبر را هم منتشر میکنند.
اما در این ویدئو تلاش شده با یک تخمین و حساب سرانگشتی، میزان درآمد سالانه صداوسیما از آگهیها محاسبه شود.
دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/