دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1396 - 21:20

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 25 آذر

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 242091

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، 90 درصد مردم سر پل ذهاب در چادر زندگی می‌کنند، رسانه‌ها بدون لکنت درباره فسادهای اثبات شده سخن بگویند، بودجه‌ 97 چک کشیدن روی هواست و ... از پربازدیدترین اخبار منتشر شده در صفحه سیاسی است.


90 درصد مردم سر پل ذهاب در چادر زندگی می‌کنند


نماینده مردم سرپل‌ذهاب در مجلس با بیان اینکه هنوز نا به سامانی‌ها و نارضایتی‌های زیادی در مورد اسکان موقت وجود دارد، گفت: در حوزه روستایی به دلیل حضور قرارگاه خاتم شاهد رسیدگی بهتری هستیم.


رسانه‌ها بدون لکنت درباره فسادهای اثبات شده سخن بگویند


دبیرشورای عالی امنیت ملی گفت: مهمترین تهدید امروز کشور کاهش اعتماد مردم به کارآمدی نظام در ابعاد مختلف است و گفتار و رفتار صادقانه کارگزاران نظام در بخشهای اجرایی، قضایی و تقنینی شاخص اصلی حفظ و بسط کارآمدی نظام در ذهن جامعه است.



بودجه‌ 97 چک کشیدن روی هواست


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اشتباهات دولت‌ها در عرصه اقتصادگفت: برخی مسئولان که اشتباهی در جایگاه مدیریت قرار گرفته‌اند. هر روز اتومبیل اقتصاد را به در و دیوار می کوبند.


آقای بطحایی! جلوی بی‌مهری‌ به دانش‌آموزان خوزستانی را بگیرید


نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهیم جلوی بی‌مهری‌ها به دانش آموزان خوزستانی را بگیرند. ما جوابی برای مردم نسبت به این همه بی مهری به دانش آموزان، فرهنگیان و میزان بالای بی سوادی استان خوزستان نداریم.


وظایف دولت با ساز و کار موجود عملیاتی نمی‌شود


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی از وظایف دولت با ساز و کار موجود و ساختار فعلی عملیاتی نمی شود و باید شیوه های جدید برای غلبه بر مشکلات و موانع بوروکراسی به کار بست.



ایجاد امنیت سرمایه گذاری از وظایف اصلی وزارت اطلاعات است


وزیر اطلاعات گفت: از وظایف اصلی وزارت اطلاعات ایجاد امنیت سرمایه گذاری و در کنار آن ارتقاء امنیت اداری است.


وعده جهانگیری برای کمک 60 هزار میلیارد تومانی به صندوق‌های بازنشستگی


معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: صندوق‌های بازنشستگی با مشکلات جدی روبرو هستند و حدود 50 تا 60 هزار میلیارد تومان در بودجه سال 97 برای کمک به آنها در نظر گرفته شده است.


پایان آذر، تمام سپرده‌های ۲۰۰ میلیونی کاسپین پرداخت می‌شود


نایب‌رئیس مجلس در تشریح جزییات نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری رفع مشکلات موسسات مالی گفت: تا پایان آذر تمام کسانی که در کاسپین 200 میلیون و بیش از این سپرده‌گذاری کرده‌اند تا 200 میلیون تومان دریافت می‌کنند.



لاریجانی خط تولید دو محصول جدید ایران خودرو را افتتاح کرد


رئیس مجلس شورای اسلامی از سالن‌های مختلف گروه صنعتی ایران خودرو بازدید و خط تولید دنا پلاس توربو و پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک را افتتاح کرد.


اجرای طرح گشت ویژه سپاه نیازی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی ندارد


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ورود گشت ویژه سپاه با هدف مقابله با اراذل و اوباش درتهران مسبوق به سابقه است و نیازی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی ندارد


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته