دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1394 - 13:08

استیماچ در هتل منتظر تماس استقلال/ قرارداد یکساله پیش روی مرد کروات

تکلیف حضور یا عدم حضور استیماچ در تیم فوتبال استقلال تا سه ساعت دیگر مشخص می‌شود.
کد خبر : 24207

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال تهران بعد از سه دور مذاکره با مدیران استقلال امروز به اتفاق اعضای هیات مدیره استقلال به وزارت ورزش رفت تا در جلسه نهایی که قرار بود با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش برگزار شود تکلیف این مربی کروات نیز مشخص شود. این جلسه در حالی برگزار شد که سجادی نتوانست در آن شرکت کند اما سایر اعضای هیات مدیره استقلال با حضور استیماچ تشکیل جلسه دادند و درخصوص همکاری دو جانبه به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.


در پایان جلسه مدیر برنامه های استیماچ اعلام کرد امروز همه چیز مشخص می‌شود. به گفته وی اختلاف استیماچ با استقلال فقط بحث مالی است و در زمینه فنی اختلافی وجود ندارد.


وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا امروز قرارداد استیماچ با استقلال نهایی می‌شود نیز گفت: «تا دو سه ساعت دیگر معلوم می‌شود چرا که نظر وزارت ورزش هم مهم است. ما به هتل می‌رویم و منتظر تماس مدیران استقلال خواهیم بود. آنان به ما گفته‌اند تا سه ساعت دیگر به ما خبر می دهند که آیا شرایط برای آغاز همکاری مهیا است یا نه. البته ما به نهایی شدن قرارداد خوشبین هستیم. استیماچ برای کار به ایران آمده‌ است نه اینکه پول بگیرد و برود. او مربی تیم ملی کرواسی بوده است، شرایط مالی هم یکی از جنبه‌های مذاکرات دو طرف بود.»


مدیر برنامه‌های استیماچ همچنین در خصوص تعداد دستیاران این مربی در استقلال نیز گفت: «بحث دستیار به این صورت بود که او گفته می‌تواند از مربیان جوان ایرانی که در استقلال بوده‌اند و همینطور بزرگان استقلال استفاده کند به همین دلیل قبول کرد فقط یک دستیار بیاورد. درباره مربی دروازه‌بان‌ها هم می‌تواند از مربی ایرانی استفاده کند.»


مدیر برنامه‌های استیماچ همچنین درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال گفت: «هنوز در این مورد صحبتی نشده است.» سعادتی در پایان اعلام کرد قرارداد استیماچ یک ساله خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته