دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1394 - 16:45
در گفت‌وگو با آنا

رئیس فدراسیون قایقرانی: مشکل مالی نداریم/ در روئینگ شانس کسب سهمیه المپیک داریم

غلامرضا امینی گفت: شادی برای مربیگری در تیم ملی باید درخواست کتبی بدهد
کد خبر : 24195

رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره احتمال حضور محسن شادی در کادرفنی تیم ملی قایقرانی اظهار داشت: «همانگونه که شادی برای خداحافظی از تیم ملی اختیار تام داشت، می تواند برای حضور در کادر فنی تیم ملی اعلام آمادگی کند. وی در این بار صحبت هایی را با ما داشته و به صورت شفاهی تمایل خود را به حضور در کادر فنی اعلام کرده است، اما شادی باید درخواست خود برای حضور در کادر فنی را به صورت مکتوب به ما اعلام کند. شادی جزو سرمایه های قایقرانی کشور است و ما قصد چشم پوشی از وی را نداریم.»


امینی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون قایقرانی همانند اکثر فدراسیون های ورزشی با مشکل مالی روبروست گفت: «خوشبختانه فدراسیون قایقرانی مشکل مالی حادی ندارد چرا که برخی وظایف خود را به شرکت ها دریایی واگذار کرده ایم. این شرکت ها نیز از همکاری با ما سود می برند.»


رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به شانس قایقرانان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: «ما برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم و تمام تلاشمان را برای این منظور انجام خواهیم داد. ضمن اینکه در رشته روئینگ بیشتر از رشته های کانو و کایاک شانس کسب سهمیه المپیک داریم.»


وی در پایان صحبت هایش درباره تاثیر مرگ شادی سرخیل در رویگردانی مردم نسبت به رشته قایقرانی گفت: «مرگ شادی سرخیل در حین تمرین قایقرانی باعث رویگردانی مردم نسبت به رشته قایقرانی نشده است. اینگونه حوادث در هر رشته ورزشی وجود دارد و تنها مختص به قایقرانی نیست. ضمن این که بابت این اتفاق متاسف هستیم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در هیچ کدام از رشته های ورزشی نباشیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته