دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال

خداحافظی رحمتی از استقلال خنده‌دار است/ «شفر» هنوز لیست ورودی و خروجی نداده است

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: رحمتی دروازه‌بان آماده‌ای است و بعید می‌دانم که بخواهد از استقلال جدا شود.
کد خبر : 241919

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ درباره دیدار روز دوشنبه استقلال با ایرانجوان بوشهر در چارچوب مرحله یک چهارم‌نهایی جام حذفی گفت: «تردیدی وجود ندارد که استقلال بازی خیلی مهمی برابر نماینده بوشهر دارد. درست است که این تیم جزو ناکامان لیگ دسته یک بوده و شانسی برای صعود به لیگ برتر در سال آینده ندارد ولی نباید این حریف را دست‌کم گرفت چون جام حذفی جام شگفتی‌هاست.»


وی ادامه داد: «روز گذشته دیدیم که پرسپولیس برابر بادران نتوانست به آسانی برنده شود و این موضوع باید برای استقلال مورد توجه قرار گیرد که حریفان در رقابت‌های جام حذفی همه توان خود را خواهند گذاشت تا برنده از زمین بیرون بیایند. استقلال اگر هدفش قهرمانی در جام حذفی است باید با قدرت در این رقابت‌ها به مصاف حریفان برود و رقبا را از روی اسم و جایگاه‌شان قضاوت نکند. من فیلم بازی‌های ایرانجوان را دیده‌ام و به طور حتم اگر به این حریف فرصت دهیم، کارمان برای صعود به مرحله بعدی سخت خواهد بود.»


عضور کمیته فنی استقلال درباره اینکه وینفرد شفر سرمربی آبی‌پوشان فهرست بازیکنان خروجی و ورودی‌اش را به باشگاه داده یا نه، بیان داشت: «هنوز که شفر نام بازیکنی را به مانداده‌است. بازیکنی مثل بیت‌سعید هم خودش قراردادش را فسخ کرد و از فهرست تیم خارج شد وگرنه سرمربی تیم نام هیچ بازیکنی را در فهرست خروجی قرار نداده و کسی را هم به عنوان مهره‌ای که به آن نیاز دارد، اعلام نکرده است.»


وی افزود: «شفر در حال مطالعه دقیق درباره شرایط بازیکنان فعلی تیم است و قطعا نیروهای جدید را هم با مطالعه انتخاب می‌کند. بنابراین ما هم منتظریم تا شفر تیمی را برای نیم فصل دوم ببندد که قوی‌تر از نیم فصل اول باشد. استقلال در 3 جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی مبارزه می‌کند و باید با تیمی وارد رقابت‌ها شود که بسیار موفق‌تر از نیم‌فصل اول باشد.»


نوری درباره اینکه جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه گفته مجتبی جباری در فهرست بازیکنان خروجی شفر قرار ندارد، بیان کرد: «اگر قراب این موضوع را اعلام کرده به طور حتم اطلاعات کافی داشته است. جباری در سال‌های دور از بازیکنان کلیدی استقلال بوده و اگر شفر تشخیص دهد می‌تواند باز هم در تیم اثرگذار باشد. امیدوارم جباری خودش هم تصمیمی بگیرد که به سود استقلال و آینده شخصی‌اش شود.»


عضو کمیته فنی استقلال درباره اینکه مهدی رحمتی قصد دارد بعد از بازی با ایرانجوان از استقلال خداحافظی کند، تصریح کرد: «رحمتی دروازه‌بان آماده‌ای است و بعید می‌دانم که بخواهد از استقلال جدا شود. این موضوع خنده‌دار است که او نخواهد در تیمی بماند که این همه علاقه‌مند در آن دارد. رحمتی با صبوری در حال دنبال کردن تمرینات فردی و تیمی‌اش است و به هیچ وجه برای تیم حاشیه‌ای ایجاد نکرده است. او اگر بخواهد از استقلال برود تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند ولی من بعید می‌دانم او از استقلال برود.»


نوری در مورد اینکه ذوب‌آهن خواهان سجاد شهباززاده شده است، اظهارداشت: «اخبار مختلفی در رسانه‌ها منتشر می‌شود ولی به طور حتم همه آنها تبدیل به واقعیت نمی‌شود. شهباززاده از مهاجمان خوب فوتبال ایران است که متاسفانه دوران افت خود را سپری می‌کند ولی باشگاه استقلال و شخص وینفرد شفر اعلام عدم نیاز برای این مهاجم را اعلام نکرده است. او اگر خودش بخواهد، می‌تواند جدا شود اما شهباززاده با ماندن در استقلال می‌تواند خودش را اثبات کند و کمی دور از انتظار است که او تصمیم بگیرد به ذوب‌آهن یا تیم دیگری برود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته