دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور معاون وزیر علوم و استاندار هرمزگان صورت گرفت

کلنگ‌زنی ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بندر خمیر

مراسم کلنگ‌زنی ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بندر خمیر با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان، علی اصغر رستمی ابوسعیدی معاون وزیر علوم، جراره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهدی باقری دبیر هیات امنای استان هرمزگان و جمعی ازمسئولان، خیران و اهالی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 24163

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم با اشاره به روند رو به رشد دانشگاه و نقش اساسی آن در توسعه این استان گفت: هدف دانشگاه رشد و تعالی کشور است و فعالیتهای آن در این راستا صورت می‌پذیرد.


دکتر باقری، حضور دانشگاه را منشأ خیر و برکت در کشور دانست و گفت: دانشگاه به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که با کمک و یاری امام راحل کار خود را آغاز کرد و امروز شاهد برکات آن در کشور و جامعه هستیم.


رییس واحد بندرعباس، تعالی و پیشرفت هر جامعه ای را در گرو فعالیت های علمی و فرهنگی آن عنوان کرد و افزود: تجربه نشان داده هر جا دانشگاه حضور پیدا کرده رشد و بالندگی به همراه داشته و موجب متحول شدن آن منطقه شده است.


وی اظهار کرد: مدیریت جهادی با تکیه بر خرد جمعی و اعمال سیاست های جدید و راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای سرعت بخشیدن به امورات این مجموعه آینده روشنی پیش روی جامعه قرار گیرد و مردم امیدوارانه تر از هر زمان دیگری به راه خود ادامه دهند.


سرپرست مرکز خمیر دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: این زمین به مساحت 12 هکتار و به منظور احداث ساختمان آموزشی در 4 طبقه در نظر گرفته شده که شامل 12 کلاس درس 4 کارگاه، کتابخانه، سالن اجتماعات، نمازخانه و کافی نت است.


جوادی زاده گفت: پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه 18 ماه زمان و اعتباری به میزان 314 ملیارد تومان نیاز دارد.


دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خمیر سال 1390 تاسیس شد و اکنون دارای 12 رشته کارشناسی و کاردانی و تعداد 1020 دانشجو است.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته