دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با آنا:

قول وزیر علوم برای حل مشکل دانشجویان ستاره‌دار

میرحمایت میرزاده ضمن اعلام مخالفت با محدودیت ایجاد کردن برای دانشجویان تاکید کرد: در آخرین صحبتی که با وزیر علوم داشته‌ایم، وضعیت نگران‌کننده را تایید نکرده‌اند، ایشان وعده داده‌اند و در صورت وجود چنین مشکلی حتما آن را حل می‌کنند.
کد خبر : 241531

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره اظهارنظرهای اخیر برخی از نمایندگان مجلس و ... درباره ستاره‌دار شدن دانشجویان تاکید کرد: ما در جریان ستاره‌دار شدن دانشجویان نیستم و ضمن اعلام مخالفت با این اتفاق، در صورت اعلام به کمیسیون آموزش مجلس به شدت با آن مخالفت و برخورد خواهیم کرد.


میرحمایت میرزاده گفت: اگر چیزی به ما ارجاع داده شود و مطلع شویم که حقی از مردم ضایع می‌شود و مدارک و مستندات وجود داشته باشد، پیگیری می‌کنیم.


وی اضافه کرد: ما مدرکی در دست نداریم که بدانیم کمیته‌ای وجود دارد و در حال ستاره‌دار کردن دانشجویان است، اگر به ما منعکس شود حتما برخورد قاطع می‌کنیم.


این نماینده مجلس ادامه داد: زمانی برخورد می‌کنیم که از کانالی به ما ارجاع داده شود یا اینکه خود نمایندگان تشخیص دهند که این اتفاق دارد برای دانشجویان رخ می‌دهد؛ ولی هیچکدام وجود ندارد.


میرزاده خاطرنشان کرد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم این نظر را دارند و تلاش می‌کند که چنین مشکلی وجود نداشته باشد. وزیر علوم وعده داده‌اند که در صورت چنین مشکلی حتما آن را حل خواهد کرد. وقتی خودشان چنین وعده‌ای داده‌اند، ضرورتی برای ورود ما نیست مگر اینکه مدارک و مستندات نشان دهد که وضعیت نگران کننده است که آن زمان ورود خواهیم کرد. در آخرین صحبتی هم که با وزیر داشتیم چنین وضعیتی را تایید نکرده‌اند که نگران‌کننده باشد. اگر هم باشد خودشان ورود می‌کنند و شاید نیازی به ورود مجلس و کمیسیون آموزش وجود نداشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب