دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1396 - 13:11
دبیرکل حزب اسلامی کار:

بیش از 5 میلیون بیکاردر کشور داریم

کمالی با بیان اینکه طبق اعلام مراکز رسمی بیش از 5 میلیون بیکار داریم، گفت: کمیته برنامه ریزی حزب کار، فعالیت خود را به صورت مفصل شروع کرده و برنامه هایی را به دولت ارائه داده است.
کد خبر : 241524

به گزارش خبرنگار احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در هفتمین کنگره این حزب که صبح امروز در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد، اظهار داشت: سعی کردیم انتخابات را به سوی انتخابات برنامه‌ای هدایت کنیم و به همین منظور برای مجلس برنامه ارائه دادیم و دارای برنامه برای شورا و اداره شهر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بودیم.
وی با بیان اینکه شهر را نمی توان با گل کاشتن اداره کرد، گفت: 150 ساختمان همچون ساختمان پلاسکو داریم و این ساختمان ها بدون تجهیزات حریق است.
کمالی با تاکید بر اینکه طبق اعلام مراکز رسمی بیش از 5 میلیون بیکار داریم، گفت: 400 هزار واحد صنعتی دچار مشکل است و خبرهایی خوبی در این زمینه نیست.
به اعتقاد دبیرکل حزب اسلامی کار اصلاح ساختار اقتصادی کشور باید در دستور کار باشد و اقتصاد ما باید محصول به سود باشد، ما باید یک گفت و گوی دوستانه و صمیمانه با بقیه کشورها شروع کنیم.


وی خاطرنشان کرد: باید به چشم مثبت به جمعیت نگاه کنیم و دستگاه اجرایی باید از این ظرفیت ها استفاده کند.


کمالی با بیان اینکه به سرپوش گذاشتن بر مشکلات اعتقاد نداریم، گفت: ما باید همه چیز را برای پیشرفت و توسعه قرار دهیم.
وی افزود: کمیته برنامه ریزی حزب کار، فعالیت خود را به صورت مفصل شروع کرده و برنامه هایی را به دولت ارائه داده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته