دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1396 - 12:30
رییس ستاد کنگره حزب اسلامی کار:

برخی احزاب رویکرد سهم‌خواهانه نسبت به دولت دارند

رئیس ستاد کنگره حزب اسلامی کار گفت: رویکرد سهم خواهانه بعضی احزاب سیاسی از دولت ، احزاب را به سمتی برده که منافعشان به چالش کشیده شده است.
کد خبر : 241514

به گزارش خبرنگار احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا محمد مهدی انتشاری رییس ستاد کنگره حزب اسلامی کار در تشریح برنامه های حزب متبوعش گفت: براساس ایین نامه اجرایی در حزب اسلامی کار از مهرماه کار خود را با عضویت اعضای شورا آغاز کرد و برنامه های این ستاد طی یکماه نحوه برگزاری کنگره را تصویب کرد.


وی در اعتراض به قانون جدید احزاب گفت رویکرد موجود در این قانون در قبال اساسنامه احزاب مانند احزاب صنفی و ابزاری تبلیغاتی است در صورتی که احزاب در اصل ماهیتی عام المنفعه و مردمی دارند.


وی با بیان اینکه قانون احزاب باید تغییر ریشه ای داشته باشد؛ تصریح کرد: رویکرد سهم خواهانه بعضی احزاب سیاسی از دولت ، احزاب را به سمتی برده که منافعشان به چالش کشیده شده است.


انتشاری گفت حزب اسلامی کار تنها حزبی است که که از این موضوع مبرا بوده است و سوابق حزب بر چنین ادعایی مهر تایید میزند این حزب شاید سهم بسزایی در پیروزی دولت داشته است اما هیچگاه سهمی مطالبه نکرده است.


وی اظهارداشت اگر بتوانیم احزاب را از حالت تجارت و سهم خواهی خارج کنیم به راحتی می توانند کمبودها و مشکلات موجود را بیان کنند تا برای در مسیر قرار دادن دولت ها شاقول باشند.


وی با بیان اینکه حزب اسلامی کار وظیفه خود میداند در همه برهه ها تذکرات لازم را به دولت ها بدهد، اظهار داشت: وضعیت کار تولید و صنعت مناسب نیست و اثرات آن در جامعه مشهود و مردم را نگران کرده است مسوولان برای افرادی که مطالبه شغل دارند پاسخی ندارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته