دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1396 - 11:52
رئیس واحد صفاشهر:

پژوهش یکی از کانال‌ها و راه‌های اساسی کسب معرفت و توسعه کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر اظهار کرد: پژوهش یکی از کانال‌ها و راه‌های اساسی کسب معرفت و راه اصلی توسعه کشور است و هر ملت و جامعه‌ای که سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتری در عرصه پژوهش داشته باشد در روند توسعه جلوترخواهد بود.
کد خبر : 241490

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عباس قلتاش در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از استادان و دانشجویان و کارمندان دارای رتبه پژوهشی که با حضور دکتر کاووس حسنلی استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در باب ایجاد کرسی های نظریه پردازی، گفت: «پژوهش نیاز نظریه پردازی است و دانشگاه آزاد اسلامی با توجه دکتر ولایتی و شورای سیاست گذاری دانشگاه توجه و تاکید بیشتری بر پژوهش و تولید علم و تبدیل علم به ثروت خواهد داشت.»


حجت الاسلام نقوی امام جمعه صفاشهر نیز با توجه به جایگاه تحقیق در اسلام و جهان بینی اسلامی و با اهمیت برشمردن جایگاه پژوهش در نظام جمهوری اسلامی همه محققان را به پژوهش درباره مسائل اساسی جامعه دعوت و تاکید کرد: «معضلات شهرستان خرم بید هم باید به کمک پژوهشگران دانشگاهی حل و رفع شود.»


پروفسور حسنلی چهره ماندگار شعر و ادب ایران هم با توجه به موازینی از اخلاق پژوهشی همه پژوهشگران را دعوت به ارتقای کیفی پژوهش‌های خود کرد و با بازخوانی اشعار طنز خود در حوزه دانشگاه و تحقیق، اصول اخلاق پژوهشی را برشمرد.


دکتر رضا خرم نیا معاون پژوهش و فناوری واحد صفاشهر نیز به گزارشی از وضعیت پژوهشی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه پرداخت.


در این مراسم از کتاب آشنایی با خرم بید و فرهنگ مردم آن تالیف دکتر خسرو رشیدی مدرس مدعو واحد صفاشهر رونمایی شد. مراسم با اهدای لوح‌های سپاس به پژوهشگران به پایان رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته