دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1396 - 10:49

انعکاس خوب نشریه انعکاس بین دانشجویان واحد یزد

به همت دانشجویان دانشکده پزشکی دانشکده علی بن ابیطالب (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نخستین شماره نشریه انعکاس چاپ و منتشر شد.
کد خبر : 241433

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا نخستین شماره از ماهنامه دانشجویی انعکاس به همت جمعی از دانشجویان دانشکده پزشکی حضرت علی بن ابیطالب (ع) واحد یزد چاپ و منتشر شد.


در این نشریه 8 صفحه ای بخش هایی چون: کتاب باز به توضیحی در مورد کتاب پاییز فصل آخر است نوشته نسیم مرعشی، در بخش فیلم باز به فیلم ماجرای نیمروز با بازی جواد عزتی و احمدمهرانفر، مصاحبه با محمد مهدی ابوترابی دارنده مدال برنز المپیاد سراسری پزشکی کشور می پردازد همچنین این نشریه بخش مذهبی، سیاسی و علمی را نیز در خود جای داده و در صفحه آخر گزارش تصویری از کنگره آسمانی عروج را پوشش داده است.


نشریه انعکاس با مدیر مسئول و صاحب امتیازی آزاده مالکی، سردبیری مریم ناصریان و هیأت تحریریه الهه فتاحی، مهران دوست گل ، مریم ناصریان، آزاده مالکی و کوثر دوسیه فعالیت می کند.


عکاسی این نشریه به عهده سید امین رحبانی و کار صفحه آرایی آن نیز توسط دانشجویان سمیه تیموری، سید امین رحبانی، علیرضا کبیری انجام شده د که با توجه به تنوع و حجم مطالب و دلنشینی آن و صفحه آرایی خوب نوید تولد یک نشریه جامع را در دانشگاه آزاد اسلامی یزد می دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته