دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1394 - 11:04

دو دروازه‌بان در لیست برانکو/ طالب‌لو پرسپولیسی‌می‌شود؟

نام دو دروازه‌بان در لیست بازیکنان مورد نظر برانکو ایوانکوویچ دیده می‌شود.
کد خبر : 24143

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس لیگ چهاردهم را در شرایطی به پایان برد که با 36 امتیاز دررده هشتم جدول رده‌بندی جای گرفت. در این میان سر‌‌‌خ‌ها در 30 بازی که در لیگ برتر برگزار کردند 35 بار دروازه خود را باز شده‌ دیدند که این موضوع نشاندهنده ضعف این تیم در کار‌ها دفاعی و به خصوص نبود یک دروازه‌بان مطمئن درون دروازه این تیم است.


پرسپولیس لیگ چهاردهم را با نیلسون برزیلی و سوشا مکانی آغاز کرد که در میانه راه نیلسون به دلیل اختلافاتی که با مکانی داشت از این باشگاه جدا شد تا سوشا به دروازه‌بان اول سر‌خ‌ها تبدیل شود.


در این میان سوشا که برای قرار گرفتن در درون دروازه پرسپولیس رقیبی نداشت نتوانست خود را به عنوان یک دروازه مطمئن به برانکو ثابت کند تا سرمربی سرخ‌ها برای لیگ پانزدهم به دنبال جذب یک دروازه‌بان شش دانگ باشد.


در همین راستا برانکو نام دو دروازه‌بان را در لیست خود قرار داده‌ است تا باشگاه یکی از این دو را جذب کند. هرچند هنوز به طور رسمی در این خصوص اطلاع رسانی نشده‌ است اما گفته می‌شود یکی از این دو دروازه‌بان وحید طالب‌لو دروازه‌بان استقلال است که در زمان حضور برانکو در تیم ملی ایران یکی از سه گلر اصلی تیم ملی بود و برانکو با توجه به شناختی که از وی دارد خواهان حضور این بازیکن در تیمش شده است. البته طالب‌لو یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس باید رضایت مدیران باشگا‌ه‌اش را جذب کند. در مورد گلر دوم هم گفته می‌شود که وی خارجی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته