دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1396 - 16:07
مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

زلزله‌های صبح امروز لرستان خسارتی برجای نگذاشت

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به وقوع 16 زمین‌لرزه در شهرستان نورآباد گفت: این زلزله‌ها در استان خسارتی برجای نگذاشت.
کد خبر : 241350

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رضا آریایی اظهار کرد: براساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران 16 رکورد زمین‌لرزه در نزدیکی شهرستان نورآباد (35 کیلومتری جنوب هرسین) رخ داده که بزرگترین آنها چهار ریشتر بوده است.


وی اضافه کرد: در جریان وقوع زمین‌لرزه‌های مکرر صبح امروز در شهرستان‎های دلفان و کوهدشت خوشبختانه هیچ‌گونه خسارتی گزارش نشده است.


مدیر کل مدیریت بحران لرستان بیان کرد: از صبح امروز تاکنون زمین‌لرزه‌هایی در شهرستان‎های کوهدشت و نورآباد به وقوع پیوست که بیشترین آنها چهار ریشتر در شهرستان نورآباد و کمترین آن 2.5 ریشتر در شهرستان کوهدشت بوده است.


جعفر طولابی، فرماندار دلفان هم از آماده‌باش اعضای ستاد مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد و گفت: از صبح امروز حدود 16 بار زلزله در شهرستان به وقوع پیوسته که بیشترین آن با قدرت چهار ریشتر بوده است و خوشبختانه تاکنون گزارشی در بحث خسارت احتمالی نداشته‌ایم.
طولابی بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده‌باش کامل هستند و آمادگی لازم را دارند. در بحث زلزله جلسات فراوانی با دستگاه‌های مختلف داشته‌ایم و مشکلی بابت امور بعد از وقوع زلزله نداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته