دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1396 - 14:24
وزیر بهداشت:

62 خانه بهداشت در سرپل ذهاب تاسیس می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از تاسیس 62 خانه بهداشت در سرپل ذهاب خبر داد و گفت: این اقدام بدون کمک دولت و دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود.
کد خبر : 241257

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر سیدحسن هاشمی در آیین آغاز به ساخت خانه‌های بهداشت مناطق زلزله‌زده در روستای مشکنار سرپل ذهاب، گفت: با کمک‌هایی که از سوی دولت، نهادهای غیر دولتی، مردم و دستگاه‌های مختلف به سمت مردم زلزله‌زده کرمانشاه روانه شد، امید است که شرایط فیزیکی آنها حتی بهتر از قبل شود، هرچند وضعیت روحی و روانی مردم هنوز مساعد نیست.
وزیر بهداشت ادامه داد: تمام افراد در کسوت ورزشکار، هنرمند، خیر و حتی بخش‌های اقتصادی و غیره که در این اقدام خیرخواهانه شرکت کردند، بی‌شک قدم در راه خوبی گذاشتند، چرا که با همت آنها ٦٢ خانه بهداشت ساخته می‌شود، بدون اینکه از دولت و دستگاه‌های دولتی کمکی دریافت شود.
هاشمی با بیان اینکه کمک‌های مردم کاملا داوطلبانه بوده است، تصریح کرد: تعداد داوطلبان خیر بیشتر از خانه‌های بهداشت بود و این موضوع جای خوشحالی دارد.
وزیر بهداشت گفت: همانطور که مسئولان استان کرمانشاه گزارش داده‌اند، کار ساخت خانه‌های بهداشت از امروز آغاز می‌شود و جا دارد از آقای تجری، نماینده محترم شهرستان سرپل ذهاب و فرماندار محترم این استان تشکر کنم.
هاشمی خاطرنشان کرد: در واقع در این سفر افتخار داشتم به عنوان یک فرد مجموعه خیرین، ورزشکاران و هنرمندان را همراهی کنم و در این راه هر کاری از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب