دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1396 - 14:02
بازی‌های پاراآسیایی جوانان

کسب دو طلا، چهار نقره و یک برنز توسط شناگران جوان ایران

سومین روز از رقابت‌های شنای سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان امروز برگزار شد که طی آن تیم معلولان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.
کد خبر : 241242

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در آخرین روز از رقابت‌های شنای معلولان و نابینایان و کم بینایان، شناگران کشورمان موفق به کسب مدال شدند.
نتایج بدست آمده به شرح زیر است:
در ۴۰۰متر آزاد شنای معلولان، سینا ضیغمی نژاد با رکورد ۵دقیقه، ۱۲ ثانیه و ۵صدم ثانیه در کلاس S۱۰ به مدال نقره دست یافت و در همین ماده دانیال محسنیان با رکورد ۵دقیقه، ۳۸ثانیه و ۷۴صدم ثانیه در کلاس S۹ به برنز رسید. در ماده ۲۰۰متر آزاد محمد کریم زاده با رکورد ۵دقیقه، ۱۱ثانیه و ۶۲صدم ثانیه در کلاس S۴ طلا گرفت.
در ۲۰۰متر مختلط انفرادی، سینا ضیغمی نژاد شناگر نوجوان معادل کشورمان در کلاس SM۱۰ با رکورد ۲دقیقه، ۴۸ثانیه و ۸۸صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت و عرفان اسماعیلی در کلاس SM۹ با رکورد ۲دقیقه، ۴۱ثانیه و ۸۸صدم ثانیه نقره گرفت. به این ترتیب در آخرین روز از این رقابتها، شناگران معلول موفق به کسب یک طلا، ۳نقره و یک برنز شدند.
در ادامه این رقابت‌ها و در بخش شنای نابینایان و کم بینایان، در ماده ۱۰۰متر آزاد کلاس S۱۲ امیرحسین سعادتی مقدم با رکورد ۱دقیقه و ۱۵ثانیه و ۵۶صدم ثانیه چهارم شد اما موفق شد رکورد ملی را ۳ثانیه و ۲۲صدم ثانیه جابجا کند. در ماده صدمتر آزاد کلاس S۱۲ مسعود محمودی با ثبت رکورد ۱دقیقه ، ۱۱ثانیه و ۸۷صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد و رکورد ملی را ۲صدم ثانیه جابجا کرد.
در صدمتر قورباغه کلاس S۱۲ امیرمحمد صودیفی با یک دقیقه، ۳۷ثانیه و ۴۲صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و مسعود محمدی در همین ماده با ۱دقیقه، ۴۰ثانیه و ۵۳صدم ثانیه به نقره رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته