دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پایان اجرای نمایش «خرمهره» با حضور علی باباچاهی

نمایش«خرمهره» به نویسندگی فرهاد نقد علی و کارگردانی محسن قصابیان در حالی در تالار استاد مشایخی به کار خود پایان داد که علی باباچاهی شاعر معاصر ایران و جمعی از هنرمندان تئاتر و تلویزیون، از آخرین اجرای این نمایش دیدن کردند.
کد خبر : 24122

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی نمایش، پس از اجرا، علی باباچاهی با حضور در صحنه از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کرد و برای گروه آرزوی موفقیت بیشتر در کارهای بعدی کرد.


خسرو شهراز، محسن شاه‌محمدلو، رحیم نوروزی، مازیار تهرانی از جمله هنرمندان دیگری بودند که از اجرایی پایانی «خرمهره » دیدن کردند.


همچنین در طول اجرای یک ماه این نمایش هنرمندان، شاعران و نویسندگان بسیاری همچون محمود دولت آبادی، شیوا ارسطویی، رویا نونهالی، علیرضا بهنام، کوروش نریمانی، شهره سلطانی، افروز فروزند، روزبه حسینی، احسان فلاحت پیشه، آتوسا زرنگار زاده، آرش منصور گرگانی، نیلوفر امانت چی و... از این نمایش دیدن کردند.


نمایش «خرمهره » یک طنز اجتماعی، انتقادی بود که فرهاد نقد علی سالها پیش آن را بر اساس داستان «خطا کار» چخوف نوشت و محسن قصابیان با بهره‌گرفتن غیر مستقیم از شیوه‌های نمایش‌های سنتی ایرانی و تلفیق آنها با سبک برشتی آن را در یک فضای ابزورد اجرا کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته