دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه پدیده درگفت‌وگو با آنا؛

فیفا یک چهارم زحمات بازیکنان پدیده را از بین برد

حمیدرضا کریمویی گفت: از دست دادن 6 امتیاز برای پدیده یعنی از بین بردن یک چهارم زحماتی که بازیکنان در نیم فصل اول کشیده‌اند.
کد خبر : 241105

حمیدرضا کریمویی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آخرین تلاش‌های باشگاه پدیده برای بازگرداندن 6 امتیازی که فیفا بابت طلب زوران کنزوویچ از تیم فوتبال این باشگاه کسر کرد، گفت: «از آنجایی که اجرای حکم فیفا به صورت غیرمعمول بوده است ما هم از طریق وکیل داخلی که داشتیم و هم از طریق وکیل بین‌المللی که اختیار کرده‌ایم شکایت و اعتراض باشگاه پدیده از فیفا را به دادگاه بین‌المللی ورزش CAS ارجاع دادیم.»


وی افزود: «فیفا در شرایطی 6 امتیاز از ما کم کرد که 13 ماه بین کنزوویچ و وکیل او با باشگاه هیچ گونه مکاتبه‌ای صورت نگرفته بود و این بازیکن مراجعه‌ای برای دریافت مطالباتش به باشگاه نداشت. از سوی فیفا هم هیچ گونه نامه‌ای مبنی بر شکایت کنزوویچ از باشگاه پدیده به ما نرسید و جالب اینکه فدراسیون فوتبال هم نامه‌ای در این زمینه دریافت نکرده است که بخواهد برای ما ارجاع کند. الان کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال کاملا با باشگاه پدیده موافق است که فیفا اقدام درستی انجام نداده و ما می‌توانیم از حق‌مان دفاع کنیم.»


مدیرعامل باشگاه پدیده تصریح کرد: «ما در این فصل زحمات زیادی کشیدیم تا تیم بتواند در جریان رقابت‌های لیگ عنوان بهتری را نسبت به سال‌های گذشته به دست آورد. خوشبختانه این تلاش هم به نتیجه رسید و شاهد این بودیم که در پایان نیم‌فصل اول 24 امتیاز کسب شد که تیم را حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کرد ولی با این اقدام ناگهانی فیفا که بدون دادن نامه‌ای که در آن به باشگاه مهلت داده شود تا مطالبات کنزوویچ پرداخت شود بازیکنان از لحاظ روحی آسیب زیادی خوردند چون از دست دادن 6 امتیاز یعنی از بین بردن یک چهارم زحماتی که در نیم فصل کشیده است.»


وی درباره پرداخت مطالبات سایر بازیکنان پدیده نیز اظهارکرد: «بازیکنان قدیمی که تقریبا 70 درصد تیم را تشکیل می‌دهند کلیه مطالبات چند سال گذشته‌شان را دریافت‌کرده‌اند و 10 تا 20 درصد از قراردادهای این فصل‌شان را هم به آنها داده‌ایم. بازیکنان جدید هم بین 35 تا 45 درصد از مبالغ قراردادشان را گرفته‌اند. بازیکنانی هم که قرار است در نیم فصل پس از رسیدن توافق با کادرفنی جذب شوند، قطعا در خصوص مبلغ پیشنهادی‌شان بررسی لازم صورت می‌گیرد.»


کریمویی در مورد اینکه چرا بازی‌های تیم پدیده در ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) برگزار نمی‌شود و کماکان در ورزشگاه ثامن دنبال می‌شود، گفت: «ما خسته شدیم بس که در قالب‌های مختلف مذاکرات زیادی با مسئولین استان داشته‌ایم و هر بار با دیالوگ‌های جدیدی مواجه شدیم. آنچه مسلم است اینکه ما بتوانیم در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنیم در سیاست‌های کلان استان است و من از استاندار تقاضا می‌کنم تا مشکلات را برای انجام بازی در این ورزشگاه مرتفع کند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: فیفا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته