دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شورای اداری

رستمی ابوسعیدی:‌ کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان قابل تقدیر است

علی اصغر رستمی ابوسعیدی با اشاره به رشد تعداد دانشجو، افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی، تنوع برنامه‌های فرهنگی، رشد تولید مقالات علمی و توسعه فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان درخشان و قابل تقدیر است.
کد خبر : 24090

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استانی روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، عملکرد استانی این دانشگاه را تشریح کرد و گفت: افزایش 4 هزار دانشجو در واحدها و مراکز استان هرمزگان و جذب 46 عضو هیات علمی در مدت یک سال و نیم گذشته، نشات گرفته از مدیریت کارآمد و سیاستگذاری های دقیق و برنامه های متنوع این دانشگاه در استان هرمزگان است.


دکتر رستمی، افزایش 20 هزار متر مربع فضای آموزشی و اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام را یادآور شد و افزود: افزایش 18 درصدی مقالات علمی، راه اندازی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان از افتخارات دانشگاه در این استان به شمار می رود.


وی، تنوع و رشد 35 درصدی برنامه های فرهنگی و تهیه و تدوین 64 طرح فرهنگی ماندگار را از شاخص ترین حرکت های فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: در کنار این افتخارات رشد نشریات دانشجویی و کسب افتخارات فرهنگی نیز در سطح استان و کشور قابل تقدیر است.


رستمی خاطرنشان کرد: در حالی که در سال 91 در استان هرمزگان تنها یک درصد درآمد غیرشهریه ای وجود داشت، این مقدار در سال های 92 و 93 به ترتیب 3 و 8 درصد و در سه ماهه اول سال 94 به 10 درصد ارتقا یافته است.


وی یادآوری کرد: در طرح تجمیع یک در دانشگاه آزاد، 28 رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا با 4200 دانشجو در هرمزگان حفظ شد و طرح تجمیع دوم نیز گام بزرگی در راستای تقویت و توسعه واحدهای دانشگاهی است، تاکید کرد: این طرح با اهدافی نو در راستای چابک سازی، نوآوری و تقویت مجموعه انجام می شود.


در این نشست معاون سابق هماهنگی و دبیر هیات امنای استان هرمزگان و سایر رؤسای واحدها نیز به بیان نقطه نظر خود پرداختند و مقرر شد مصوبات این جلسه برای اجرا به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته