دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آیت‌الله قائم‌مقامی*

تهافت شیطان/ پشت‌پرده اعلام قدس به عنوان پایتخت

بنی بشری و بنی شیطانی قادر بر این امر نخواهد بود و لحظه دست بردن به تخریب مسجد برای ساختن معبد شیطان که مقتلش به دلایل قطعی در قدس است، لحظه نابودی قطعی کفار و شیاطین خواهد بود.
کد خبر : 240847

به گزارش خبرنگار سرویس اندیشه خبرگزاری آنا، آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی، استاد حوزه و دانشگاه در کانال شخصی‌اش یادداشتی را با عنوان «تهافت شیطان» در واکنش به اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رشته تحریر در آورده که در ادامه می‌آید:



* تهافت شیطان


بسم الله الرحمن الرحیم


شیطان، موجودی متناقض و در نتیجه متهافت(خود ویرانگر) است و مال و ملکوت تناقض و تهافت، دوزخی است که اهلش به صورت لا یموت فیها و لا یحیی تا ابدیت در آن بسر خواهند برد.


مصداق و مظهر ذات متناقض شیطان در عصر ما جریانی است که در عین پلشتی و پلیدی، عزم آن دارد که بر یکی از پاک‌ترین و نورانی‌ترین بقاع عالم که طهارت و قدسیتش به اقتضای «بارکنا حوله» مستقیماً از جانب خداوند است، مسلط شود و با ویران ساختن بنای الهی آن، به خیال خود «معبد سوم» را برپا نماید.


شیطان که از یک سو متوجه و متفطن اهمیت و عظمت دین و آسمان است و به خوبی می‌داند قبله یعنی یک کانون قدسی حقیقی، نقطه اتصال زمین و آسمان است و انسان و جامعه و قدرت و تمدن و کشور بی‌قبله هر چه باشد و هر کس که باشد پا در هوا و معلق و متزلزل است و از سوی دیگر حاضر نیست به شرایط داشتن قبله که همان ایمان به خداوند و تصدیق جمیع رسولان و تولای جمیع اولیای الهی است، تمکین نماید.


در صدد است معبد خیالی و شیطانی خود را نه بر روی انواع مناطق گسترده‌ای از زمین که بر آن‌ها حکم میراند بلکه دقیقاً در دل دنیای اسلام و بر روی زمینی که فی الواقع مقدس و منور و مطهر است برپا نماید و برهانش این است که ما در اینجا زمانی داری معبد و هیکل بوده‌ایم و نمی‌داند یا نمی‌خواهد بداند که آن معبد اول یا همان هیکل حضرت سلیمان(ع)، معبدی بود که به فرمان خداوند و توسط دو پیامبر برحق خداوند که هر دو مانند سایر پیامبران مسلمان بودند؛ یعنی حضرات داود(ع) و سلیمان(ع) و در زمینی که خداوند آن را معین و مقدس و مبارک فرموده بود، ساخته شد.


و بنی اسرائیل مادام که مؤمن و مسلمان و شیعه بود لیاقت عبادت در آن را که همواره درقبال کعبه معظمه قبله‌گاه دوم(1) موحدان عالم بوده، داشتند و وقتی شرایط دارا بودن قبله یعنی ایمان و ولایت را از دست دادند، معبد اول با هجوم دشمنان ویران و پس از مدتی در حالی که دیگر اهل توحید و ولایت نبودند بر مبنای سابقه تاریخی و انگاره نژادی، معبد دوم را بدون تأیید و اذن خداوند بر جایگاه معبد اول ساختند.


آنگاه پس از ظهور حضرت مسیح(ع) و انکار آن حضرت و با پیشگویی شخص مسیح(ع)، معبد دوم که تنها سنگ و گل بود، بار دیگر ویران شد در حالی که زمین مقدس و حرم شریف همچنان برقرار بود تا با ظهور پیامبر ختمی مرتبت(ص) و به برکت نور و تجلی اسلام، معبد اول یا همان هیکل حضرت سلیمان، به صورت مسجدالاقصی ظاهر و متجلی گردید.


یعنی آنچه اکنون به آن مسجدالاقصی و حرم شریف گفته می‌شود به لحاظ مبانی دینی و تئولوژیک نه مبانی وهمی و جاهلانه و آرکائیک آن گونه که اسرائیل به آن قائل است، دقیقاً همان معبد و هیکل سلیمان است که شرط ورود به آن و عبادت در آن، اسلام و ایمان است و اکنون تبهکاران یهود به منظور تتمیم و ترسیخ سلطنت یهود در جهان به خیال خود درصدند مسجدالاقصی یعنی خانه خداوند و معبد سلیمان را ویران و معبد سوم را چیزی جز خانه شیطان و معبد مقدس فراماسونری نیست بر پا نمایند.


و نمی‌دانند که خداوند در این مورد نه تنها اذن شرعی و مهرآمیز نداده بلکه اذن وجودی و قهرآمیز که به واسطه آن انجام گناه میسور می‌شود را نیز نداده و بنی بشری و بنی شیطانی قادر بر این امر نخواهد بود و لحظه دست بردن به تخریب مسجد برای ساختن معبد شیطان که مقتلش به دلایل قطعی در قدس است، لحظه نابودی قطعی کفار و شیاطین خواهد بود.


البته قاطبه یهودیان غیر صهیونیست هرگز به این جسارت قائل نیستند و هر گونه دخول به حرم مقدس و یا تلاش برای تأسیس معبد سوم را تا آمدن ماشیح موعود، حرام و باطل می‌دانند و ما به این دسته از یهودیان می‌گوییم که شما تا قبل از تشریف فرمایی ماشیح که کسی جز مهدی موعود اسلام (عج) نیست نیز به شرط گفتن شهادتین و لازمه آنکه شهادت به ولایت حضرت علی(ع) و اولاد طاهرین آن حضرت است، می‌توانید نه تنها وارد حرم قدسی مسجدالاقصی بلکه وارد حرم‌های مقدس مکه و مدینه و کربلا شوید و از نور و برکت و حضور خدای حقیقی و نه خدای توهمی اسراییلی، برخوردار گردید.


*پی‌نوشت:


1- باید دانست اینکه به مسجدالاقصی بیت المقدس، قبله اول مسلمین گفته می‌شود جنبه مضاف و نسبی دارد؛ یعنی در مقطعی و برهه‌ای به دلیل وجود بت‌ها در مسجدالحرام و حول کعبه معظمه یا به هر دلیل دیگر مسلمانان مأمور بودند اولاً در جهت بیت المقدس نماز بخوانند و سپس امر می‌شوند که به همان قبله اول یعنی مسجدالحرام و کعبه معظمه که همواره به لحاظ زمان و شرافت، دارای تقدم بوده، باز گردند.


*استاد حوزه و دانشگاه


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب