دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1394 - 23:31

بلندقامتان ایران با نتیجه سه بر صفر از سد آمریکا عبور کردند

تیم ملی والیبال آمریکا در تهران نخستین شکست لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ خود را پذیرا شد و در سه ست متوالی از تیم ملی ایران شکست خورد.
کد خبر : 24083

به گزارش گروه ورزشی خیرگزاری آنا، بلندقامتان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی قهرمان لیگ جهانی در سال ۲۰۱۴ را با شکست روبه‌رو کردند.


امشب سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پر از هوادارانی بود که برای تماشای مسابقه والیبال ایران وآمریکا در مسابقات لیگ جهانی 2015 ا تمام صندلی‌ها و سکوها را پر کرده بودند.


تیم ملی والیبال کشورمان که در این مسابقه با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور وارد میدان شد در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر این بازی را به سود خود خاتمه دهد.


ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتایج (25 بر 19)، (29 بر 27) و (25 بر 20) مقابل آمریکا به برتری رسیدند تا سه امتیاز حساس کسب کنند.ایران با این پیروزی 10 امتیازی شد تا به صعود از گروه امیدوار شود اما همچنان در رتبه سوم گروه B سطح یک لیگ جهانی باقی ماند. آمریکا نیز با ۱۷ امتیاز در این گروه صدرنشین است.
تیم والیبال لهستان نیز در دیگر مسابقه این هفته، سه بر یک روسیه را شکست داد و با ۱۴ امتیاز در رتبه دوم باقی ماند. تیم روسیه نیز با همان یک امتیاز از هفت مسابقه در انتهای جدول قرار دارد.
دیدار دوم تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا ساعت ۲۱ یکشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب