دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 13:43
نماینده مردم محلات و دلیجان مطرح کرد:

مافیای عظیم مالی برای خالی‌کردن جیب مردم شکل گرفته است/ کنکور باید حذف شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حذف کنکور، مصوبه مجلس شورای اسلامی و یک قانون است که باید اجرایی شود.
کد خبر : 240770

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از دانشگاه آزاد، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیرضا سلیمی با تاکید بر لزوم حذف کنکور از نظام آموزش عالی کشور، اظهار داشت: این موضوع مزایای زیادی از جمله کاهش استرس متقاضیان و خانواده های آنان دارد.


وی با اشاره به گردش مالی کنکور در کشور، گفت: امروز گروه گسترده‌ای در کشور به دنبال سوء استفاده از علاقه‌مندی جوانان به دانشگاه هستند و با برگزاری کلاس‌های آموزشی بی‌کیفیت و برگزاری آزمون باعث ایجاد یک مافیای عظیم مالی شده و سالانه جیب مردم را خالی می‌کنند بنابراین حذف کنکور می‌تواند جلوی این مافیا را بگیرد.


سلیمی با بیان اینکه در حال حاضر صندلی‌های خالی زیادی در دانشگاه‌های کشور وجود دارد، گفت: این موضوع نیز لزوم برگزاری کنکور را بسیار کمرنگ کرده است.


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا کنکور برگزار نمی‌شود، خاطر نشان کرد: حذف کنکور مصوبه مجلس شورای اسلامی و یک قانون است که باید اجرایی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته