دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفتمین همایش آیین برادری در جیرفت برگزار شد

هفتمین همایش آیین برادری در جیرفت با حضور نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت، استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و روسا و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و جیرفت برگزار شد.
کد خبر : 240742

به گزارش خبرنگار آنا، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت در این آیین گفت: وحدت مورد تاکید قرآن کریم تاکتیکی نیست که در آینده از بین برود بلکه وحدت دینی و اعتقادی است و در این وحدت افراد با اتحاد به پیش می روند.



آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: هر فردی که اهل قرآن است باید توجه داشته باشد که این کتاب الهی به مساله وحدت تاکید ویژه ای دارد.


سلیمانی گفت: وقتی به دین بر نمی گردید و دین برای شما شعار، دست آویز و مترسک است؛ الله اکبر می گویید و اره برقی بر گردن مسلمان می گذارید، گروهی را به وسیله گروهی جاهل، متحجر و نادان گرفتار می کنید که پنج سال طول می کشد که ابر مردی چون حاج قاسم سلیمانی و ابرمردانی از این دیار برخیزند.




حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری هم با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی احقاق حقوق بشر متوجه امت اسلامی است، گفت: اگرچه رژیم غاصب صهیونیستی سال هاست که به وجود آمده و حمایت های زیادی از سوی مستکبران برای باقی ماندن آن انجام می شود اما معرفی بیت المقدس یعنی قبله اول مسلمین، به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی، بزرگترین منکری است که شکل گرفته است و باید در مقابل آن ایستاد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته