دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 12:21
طاهرخانی در نطق میان دستور:

لزوم توجه به ظرفیت های تاکستان در بخش‌های کشاورزی و صنعتی

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه بیشتر به ظرفیت های اقتصادی و کشاورزی حوزه انتخابیه اش تاکید کرد.
کد خبر : 240711

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بهمن طاهرخانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با درود به شهدا و سلام به مقام معظم رهبری در نطق میان دستور خود گفت: اخیراً با حرکت گستاخانه ترامپ، بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام شد و در این مقطع حساس عرصه بین الملل فرمایشات مقام معظم رهبری در باب وحدت، عینیت بیشتری به خود گرفته است.


نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبارخواهان دنیا دست به نسل کشی مسلمانان می زنند و این امر را به امری متداول در جهان تبدیل کرده اند، چنانکه در گذشته نیز مسلمانان شبه جزیره بالکان را در کوزوو و مناطق دیگر این شبه جزیره کشتار کردند.


این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: نسل کشی مسلمانان در میانمار انجام شده و استکبارخواهان به این اقدامات خود ادامه می دهند، بنابراین باید بر اساس تاکید امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری، مسلمانان با انسجام مقابل استکبارخواهان دنیا بایستند چرا که استکبار جهانی با دنیای اسلام ستیز دارد و می خواهد سرزمین های اسلامی را تصرف کند.


وی افزود: استان قزوین از ظرفیت های خوبی در بخش های اقتصادی برخوردار بوده و در موقعیت جغرافیایی مناسبی در کشور قرار دارد. متاسفانه در بودجه سال 97 استان قزوین به عنوان یک استان کوچک در نظر گرفته شده و این در حالی است که این استان در یکی از حساس ترین نقاط جغرافیایی به لحاظ محورهای مواصلاتی قرار دارد و همچنین ظرفیت های بالایی در بخش اقتصاد کشاورزی و صنعتی دارا است، بنابراین مجمع نمایندگان استان قزوین از دولت درخواست می کنند که درخصوص تخصیص بودجه توجهات بیشتری داشته باشد.


طاهرخانی تصریح کرد: شهرستان تاکستان نیز در بخش کشاورزی و صنعتی از ظرفیت های خوبی برخوردار است، بنابراین باید به توسعه متوازن این شهرستان در مباحث اقتصادی و کشاورزی توجه بیشتری شود.


وی ادامه داد: با وجود اینکه پیش بینی هایی برای توسعه تاکستان مدنظر بوده، اما به شهرک های صنعتی خردمدشت و حیدریه توجه جدی نشده و حتی با وجود خرید زمین از سوی شرکت ایران خودرو تاکنون ساخت و سازی در آنجا صورت نگرفته است.


این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به جایگاه مهم مجلس در نظام جمهوری اسلامی افزود: متاسفانه به جای عملیاتی کردن کامل اصول قانون اساسی، بیشتر به بحث های حاشیه ای توجه شده است و این در حالی است که باید اصول مختلف قانون اساسی به صورت کامل اجرا شود.


طاهرخانی در پایان افزود: متاسفانه فاصله طبقاتی در کشور وجود دارد، بنابراین باید با همدلی و اتحاد و تلاش و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری از چالش های موجود عبور کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته